Irányítsa a bejövő hívásokat a megfelelő
operátorhoz, és készítsen személyre szabott
teljesítménykimutatást!

Gyűjtsön releváns adatokat, és javítson az információáramláson!

Professzionális ügyfélszolgálat az IVR, hívásvárakoztatás, ACD és SBR funkciókkal. A hívások azonnal a megfelelő operátorokhoz kerülnek. A VCC Live lehetővé teszi egyedi terminációk létrehozását és hatékonyan gyűjthet be a munkájához szükséges információkat.

Két hívás közötti idő

Két hívás közötti idő

Egy professzionális Contact Centerben fontos, hogy az operátorok a lehető legtöbb időt az ügyféllel való kommunikációval töltsék. A VCC Live fejlett e-mail, SMS és chat funkciókkal lehetővé teszi, hogy operátorai akkor is az ügyfelekkel tudnak foglalkozni, amikor alacsony a bejövő hívások száma.

Munkafolyamat kezelés

Munkafolyamat kezelés

A VCC Live dinamikus platformot biztosít a feladatok önálló kezeléséhez. A felületek és a funkciók elérhetősége testreszabható. Az adatok és statisztikák könnyedén exportálhatók. Egy IVR létrehozása vagy módosítása pedig a munkafolyamat bármely szakaszában, néhány perc alatt elvégezhető.

Információ áramlás

Információ áramlás

A VCC Live rendszere számos eszközt biztosít a gyors és kényelmes kommunikációhoz. A chat felületen valós idejű csevegést kezdeményezhet az operátorokkal, a hírek funkció pedig a fontos üzenetek és az ügyfelekkel közlendő információk átadását teszi lehetővé.

Minőségfelügyeleti eszközök

Minőségfelügyeleti eszközök

A VCC Live minőségfelügyeleti eszközei használatával könnyedén visszahallgathatja és értékelheti a rögzített hangállományokat. Ezáltal folyamatosan javíthat Ügyfélszolgálata szolgáltatásának színvonalán, valamint intuitív módon nyomon követheti annak fejlődését. Ráadásul valós időben felügyelheti a bejövő, kimenő és IVR hívásokat, az ügyfelei várakozással töltött idejét, vagy épp az operátorai státuszát.

Panaszkezelés

Panaszkezelés

A hanghívások archiválása és utólagos meghallgatása rendkívül fontos a panaszkezeléshez. A VCC Live-ban a beszélgetések könnyedén visszahallgathatók, sőt, a Hangállomány-archiváló programmal minden felvett beszélgetés letölthető. A hangállományok pedig a hívás ideje, típusa, témája vagy akár egyéb paraméterek alapján is visszakereshetők.

Tulajdonságok

több kommunikációs csatorna

több kommunikációs csatorna

IVR

IVR

többszintű projektkezelés

többszintű projektkezelés

valós idejű és rögzített hangállomány hallgatása

valós idejű és rögzített hangállomány hallgatása

Kérjük, adja meg adatait és kollégáink rövidesen felveszik Önnel a kapcsolatot!

Adatvédelem: A hírlevélre történő feliratkozással Ön hozzájárul ahhoz, hogy a VCC Live Hungary Kft. az általa nyújtott szolgáltatásokkal kapcsolatos friss hírekről e-mailben rendszeresen tájékoztassa Önt. A hírlevélre történő feliratkozással Ön egyúttal hozzájárul ahhoz is, hogy a VCC Live Hungary Kft. a hírlevélről történő leiratkozásig az Ön nevét, e-mail címét, telefonszámát a hatályos Adatvédelmi Szabályzatban foglaltaknak megfelelően kezelje.