VCC Live szoftver kiemelkedő előnyei


  • +26% kimagasló híváselérés


  • 30-70% költség megtakarítás


  • 10 perc alatt elsajátítható


  • 99,99% rendelkezésre állás


Lépjen kapcsolatba leendő és meglévő
Ügyfeleivel gyorsan, egyszerűen

A VCC Live (korábban Virtual Call Center) nem egy termék, hanem egy komplex üzleti megoldás,
amely beruházás nélkül biztosít professzionális call center hátteret, bármilyen
telefonos tevékenységet folytató vállalat, illetve intézmény számára.

Menedzsment funkciók


Projekt és adatbázis menedzsment
Hatékony projektbeállítási és eredménykimutatási lehetőség, optimális munkaerő elosztással. Saját adatbázis minden projektre igényre szabhatóan. MS Excel típusú importálási és exportálási lehetőségek.

Felhasználó menedzsment
Különböző jogkörrel rendelkező felhasználók egyszerű létrehozása, gyorsan módosítható beállításokkal.

Script menedzsment
Komplex űrlapok, kérdőívek gyorsan és egyszerűen.

Minőség menedzsment (QM)
Egyedi minősítési rendszer minden operátori beszélgetésre, amely lehetővé teszi a folyamatos fejlődést.


Felhasználási területek


Kimenő hívások kezelése
Intelligens prediktív tárcsázó az egyszerű, gyors és hatékony ügyfélelérésért. Nagyszámú híváslebonyolítás automatikus email, SMS küldés, kvótázás és további funkciók segítségével.

Bejövő hívások kezelése
Minőségi ügyfélszolgálat működtetése IVR, várakozási sor, ACD, és SBR segítségével. Minden hívás azonnal a megfelelő kezelőnél.

Kimenő és bejövő hívások kezelése
A VCC Live híváselosztó rendszere intelligens módon kezeli a kimenő és bejövő hívások elosztását az elvárt SLA figyelembevételével.


Contact Center


Hang
A kiváló digitális minőségű voip vonalakon fokozható az ügyfélélmény az üzleti beszélgetések során.

Email
Terminációktól függően a hívások után automatikus email is küldhető.

SMS
A hívás végeztével személyre szabott SMS küldhető, amely az ügyfélhez tartozó bármely adatot tartalmazhatja.


Beszélgetések kezelése


Hangrögzítés
Az operátor és ügyfél beszélgetése külön hangcsatornán kerül rögzítésre. Projektenként tetszőlegesen meghatározható a hangállomány neve, amely bármilyen a hívással kapcsolatos adatot tartalmazhat.

Online belehallgatás
Real time követhető beszélgetések és bekapcsolódási lehetőség.

Hangállomány tárolása és letöltése
A rögzített beszélgetések a foglalt tárterület alapján tetszőleges ideig tárolhatók és bármikor letölthetők.

Hangállomány archiváló szoftver
A rögzített hangállományok (előre meghatározott névvel) egy különálló, időzíthető program segítségével rendszeresen letölthetőek és archiválhatóak.


Távközlési szolgáltatások


Nemzetközi vonalak és telefonszámok
A VCC Live telco szolgáltatásainak köszönhetően az ügyfelek kedvező percdíjakkal vehetik igénybe a rendszert és közel 100 országban fogadhatnak hívást helyi hívószámokon keresztül, amely elengedhetetlen például nemzetközi ügyfélszolgálatok esetén.

Kék, zöld és emeltdíjas számok
Lehetőség van egyedi hívószám választására.

Számhordozás
A számhordozhatóság használatával változatlanul elérhető maradt üzleti partnerei és leendő ügyfelei számára.

SIP összekapcsolódás
A VCC Live rendszere SIP protokollon keresztül integrálható más telefonközpontokkal, rendszerekkel és távközlési szolgáltatókkal.


Riportok és kimutatások


Operátori tevékenység monitorozása
Egyedi statisztikák, attól függően, hogy a működés szempontjából milyen adatokra, milyen struktúrában van szükség.

Valósidejű hívás statisztika
Nyomon követhetőek a kimenő, az IVR-ban és a várakozási sorokban lévő hívások, valamint a tárcsázó állapota is. Ezáltal a rendszerben történő összes tevékenység átlátható.

Részletes hívásnapló
Egyedi igényeknek megfelelő riportok, statisztikák és grafikon segítik a hívások átláthatóságát. A legfontosabb adatok wallboard-on megjeleníthetőek.

Tömeges export
Több különböző projekten párhuzamosan dolgozó operátori csoportok eredményei a tömeges export segítségével nyerhetőek ki a leggyorsabban.


Integráció


IVR API
A hívó fél által megnyomott billentyűk továbbíthatóak másik – jellemzően ERP vagy CRM – rendszer felé, amely segítségével az IVR működése befolyásolható hívás közben.

Database API és Webhook
A hívás részleteinek, valamint az operátor által rögzített adatok, híváslisták automatikus küldése más rendszer számára a hívás befejezése után, REST kompatibilis API segítségével.

Script SDK
A bonyolult elágazásokkal rendelkező, akár százoldalas, szofisztikált kérdőívek esetén, összetett elágazások készítése, valamint a felület programozása JavaScript programozási nyelv segítségével is megoldható.

Web integráció
Néhány egyszerű lépéssel beágyazható az operátori kliensbe bármely web alapú ERP, CRM vagy valamilyen más alkalmazás.


Adatbiztonság, adatvédelem


Magas biztonságú adattárolás
Minden adat egy időben több hardver eszközön, szerveren kerül tárolásra az adatvesztés megelőzése érdekében. Így a tároló eszközök esetleges megsérülése esetén is biztosítható az adatok visszaállítása.

Titkosított kommunikáció
A rendszer és az általa tárolt adatok, restriktív, rendszeresen frissített tűzfallal védettek. A szoftver kizárólag titkosított kapcsolaton keresztül kommunikál (SIPTLS, sRTP, SSL) a szigorúan védett központi rendszerrel.

Több szintű jogosultsági rendszer
Ügyfeleink pontosan meghatározhatják, hogy ki, honnan és mihez férhet hozzá. Az érzékeny adatokhoz (ügyféladatok, hangállományok) riport felületet is biztosítunk, ahol visszakövethetőek a hozzáférések. Saját jelszó szabályzat alakítható ki, amely bármilyen biztonsági szintnek megfeleltethető.

Fizikai védelem
A VCC Live szolgáltatását biztosító eszközök az igen magas rendelkezésreállású, ISO 27001 biztonságtechnikai tanúsítvánnyal rendelkező T-Systems Dataplex központban találhatóak, ahol többek között szigorú beléptető rendszer, száraz oltású tűzvédelem és zárt láncú videó biztosítja az eszközök fizikai védelmét.


Technológia, Fejlesztés


Felhő alapú szolgáltatás
A felhő alapú technológia legnagyobb előnye, hogy a szolgáltatás működéséhez szükséges technikai eszközökről, erőforrásokról és távközlési kapacitásokról a VCC Live gondoskodik, amit ügyfeleink saját igényeik szerint használhatnak. Mindezt egyszerűen, rugalmasan és rövid átfutási idővel.

Egyedi fejlesztési módszertan
Gondolkodásunk középpontjában ügyfeleink üzleti igényei állnak. Fejlesztő csapatunk agilis fejlesztési módszere kiválóan alkalmas arra, hogy az ügyfelek igényeit magas minőségi elvárások figyelembevételével a lehető legrövidebb idő alatt megvalósítsa.

Fejlesztési minőségbiztosítás
Többlépcsős automatikus, manuális és stressz tesztelési módszertanunknak köszönhetően a fejlesztés során előforduló hibákat még az élesítés előtt detektáljuk és javítjuk, ezért éles környezetben minimális a hibák előfordulási százaléka.

Szolgáltatási színvonal
Fejlesztési és tesztelési módszertanunkkal, monitorozó rendszerünkkel időben észleljük a problémákat, így a legtöbb esetben még az ügyfél oldali megjelenés előtt be tudunk avatkozni és ki tudjuk javítani azokat.


Minimális rendszerkövetelmények


Egyszerű vállalati hardverkövetelmények

  • 1 gigahertzes (GHz) vagy gyorsabb 32 bites (x86) vagy 64 bites (x64) processzor
  • 1 gigabájt (GB) RAM
  • 100 MB szabad lemezterület


Windows, Linux

  • Windows Platform: Microsoft Windows XP/Vista/7/8.1/10
  • Linux Platform: Ubuntu 12.04, 14.04 (32/64bit)


Headset
A megfelelő minőségű beszélgetéshez minőségi USB headset használata szükséges.

Szélessávú internethozzáférés
A VCC Live igénybevételéhez és az üzleti hangminőséghez munkaállomásonként 100 kbit/sec sávszélességű stabil internet kapcsolatra van szükség.


Kérjük, adja meg adatait és kollégáink rövidesen felveszik Önnel a kapcsolatot!

Adatvédelem: A hírlevélre történő feliratkozással Ön hozzájárul ahhoz, hogy a VCC Live Hungary Kft. az általa nyújtott szolgáltatásokkal kapcsolatos friss hírekről e-mailben rendszeresen tájékoztassa Önt. A hírlevélre történő feliratkozással Ön egyúttal hozzájárul ahhoz is, hogy a VCC Live Hungary Kft. a hírlevélről történő leiratkozásig az Ön nevét, e-mail címét, telefonszámát a hatályos Adatvédelmi Szabályzatban foglaltaknak megfelelően kezelje.