Bemutatkozik a VCC Live

Málhai Péter

Head of Business Development

Több mint 10 éve operátorként kezdte call centeres pályafutását, 3 hónap múlva már supervisorként tevékenykedett, 4 éve pedig a Virtual Call Center Kft.-hez igazolt.

2003-ban a Sykes-nál került először kapcsolatba a call center szakmával, mint a Fővárosi Gázművek account supervisora. Az amerikai központú multinacionális vállalatnál szerzett meghatározó tapasztalat és a vállalati kultúra további szakmai életútjára is hatást gyakorolt.

Ezt követően több call centerben (EPT, Citi Bank, Aegon, 3C) mélyítette tudását és tapasztalatait, ahol az időpont egyeztetéstől és a kutatástól az értékesítésen át a behajtásig mindennel találkozott, és számos projektet személyesen is vezetett.

Kiemelten kezeli az ügyfelekkel való személyes kapcsolattartást és a maximális ügyfélkiszolgálást. Csapatánál nincs félvállról adott válasz, szemforgatás vagy éppen lassú háttérmunka. Elkötelezettségüket mutatja, hogy minden ügyfélnek részletes alapoktatást tartanak, és a gördülékeny indulás jegyében két hétig folyamatosan rendelkezésre állnak a felmerülő kérdésekben.

Munkáját még ilyen idő távlatában sem tartja monotonnak. Jelenleg több mint 40 partnerrel állnak folyamatos kapcsolatban, és két hasonló nap még sosem volt. Számára előrevivő szereppel bírnak a beérkező ügyfélfelvetések, kérdések is, hiszen mindig van egy újabb izgalmas kérdés vagy megoldandó helyzet, ami kreativitást és professzionális tudást igényel.