Bemutatkozik a VCC ⫶ Live



csapat1

csapat2

csapat3




 

Ismerje meg sikertörténetünk!



Értékeink

Fiatal és dinamikus szakemberekből álló csoportunk sikerorientált, kreatív és örömmel veszi a kihívásokat. Pozitív légkörben, megbecsülten végezzük munkánkat. Ösztönözzük a személyi és szakmai fejlődést. Ügyfélorientált szemléletünk az Agile fejlesztési eljárásokon alapul. Üzleti partnereinkkel és a többi érdekelttel egyaránt arra törekszünk, hogy minden fél egyformán megtalálja számítását. Cégünk, termékeinkhez hasonlóan, hatékony és eredményes megoldásokat kínál.

Filozófiánk

A legnagyobb értékünk a csapatunkban. Együtt bármilyen célt meg tudunk valósítani. Folyamatosan képezzük magunkat. Továbbá alkalmazzuk a lehető legmodernebb eszközöket és a projekt menedzsment módszereket. Szakítunk a hagyományos üzleti modellel. Így a határozott idejű szerződések erőltetése helyett, valós értékeink, kiemelkedő ügyféltámogatásunk és folyamatos fejlesztéseink okán tarthatjuk meg ügyfeleinket.

Küldetésünk

Az általunk nyújtott telekommunikációs és számítástechnikai megoldások, illetve magas minőségű üzleti rendszerek ideális alternatívát nyújtanak az ügyfelekkel telefonon és/vagy egyéb csatornákon keresztül kommunikáló, intenzív és professzionális kommunikációs szolgáltatásokat igénylő cégek számára. Segítünk ügyfeleinknek az üzletre, illetve legértékesebb partnereikre, az ügyfelekre összpontosítani.

Mérföldköveink

2017

A cég irodát nyitott az Egyesült Államokban és Romániában.


2016

A régióban egyedülálló VCC Pay szolgáltatás elindítása mellett megjelent mobilalkalmazásunk, a VCC Mobile App. A cég felveszi a VCC Live nevet.


2014

Megalakul a Virtual Call Center Sp. zo.o. Varsóban


2013

A DBH Investment 0,5M EUR tőkével támogatja a cég nemzetközi terjeszkedését


2011

Megalakul a Virtual Call Center GmbH Erdingben (a székhely később Münchenbe kerül)


2010

A „Virtual Call Center” központi termékké válik, és a cég is felveszi ezt a nevet


2008

Megszűnik az iCall, kizárólag cloud alapú szolgáltatásként működik tovább a call center szolgáltatásunk, amely a Virtual Call Center nevet kapja


2005

Az első telepített call center szolgáltatás (iCall) elindítása


2003

Előtérbe kerül a VoIP kutatás-fejlesztés, IP-alapú telefonos és fax alkalmazások fejlesztése


1999

Megalakul a Virtual Call Center, NDG Bt. néven (később eWorld Com Kft.)


Kérjük, adja meg adatait és kollégáink rövidesen felveszik Önnel a kapcsolatot!

500 / 500
Felhívjuk a figyelmét, hogy a Küldés gomb megnyomásával Ön hozzájárul ahhoz, hogy a VCC Live® Önt üzleti ajánlattal megkeresse. A kapcsolatfelvételre vonatkozó részletes tájékoztatás az Adatkezelési Tájékoztatónkban található.
A hírlevélre történő feliratkozással Ön hozzájárul ahhoz, hogy a VCC Live® az általa nyújtott szolgáltatásokkal kapcsolatos friss hírekről emailben rendszeresen tájékoztassa Önt. A hírlevélre történő feliratkozással Ön egyúttal hozzájárul ahhoz is, hogy a VCC Live® a hírlevélről történő leiratkozásig az Ön adatait a hatályos Adatkezelési Tájékoztatóban foglaltaknak megfelelően kezelje.