Multichannel rendszerünk több digitális kommunikációs csatornát hangol össze. A hagyományos, hang alapú megkereséseket kiegészíti az ügyfelekkel való e-mailezés és az sms-küldés. A kampányok adatai egy rendszerben, egyszerűen kezelhetőek, összekapcsolhatóak – így az eredmények is jól mérhetőek.

  • Direkt, kétoldalú kommunikáció
  • Személyre szabható üzenetküldés
  • Minden korosztály megszólítható
  • A különböző csatornán zajló beszélgetések összekapcsolása, nyomon követése

Az ügyfelek 61%-a minden napszakban keze ügyében tartja mobiltelefonját. Válassza ki a kampányához legjobban illő üzenetküldő csatornát, és érje el célcsoportját azonnal, helytől függetlenül!

Multichannel

Miért kiemelkedő a VCC Live contact center megoldása?

Híváskezelés

A VCC Live-val a hagyományos telefonos kampányok is lehetnek testre szabottak. A beérkező hívások fogadhatóak nemzetközi telefonszámokkal, IVR menüvel, várakozási sorral. Az indított hívásokhoz manuális és automatikus prediktív tárcsázót is biztosítunk, a leghatékonyabb elérésért.

E-mail

A VCC Live Multichannel rendszerében a beérkező e-mailek kezelése, szétosztása, archiválása akár 100 operátor és óránként ezer fölötti levél esetén is könnyen nyomon követhető. És még miért szerethető? Rendszerükből tömeges e-mail küldés is lehetséges.

SMS

Akár 20% fölötti konverziós arány is elérhető egy-egy jól célzott, személyre szabott SMS-kampánnyal. Az automatikus, terminációfüggő üzenetek megfelelő beállítását segítik a Multichannel rendszerében tárolt híváselőzmények vagy más következtetett adatok. Ahogy az e-mailküldés, úgy az sms-ek indítása is történhet tömegesen.

Chat

A Multichannel-funkciók sorában hamarosan érkezik a webes böngészőbe integrálható chat megoldásunk, melynek segítségével a weboldal látogatóival azonnali üzenetváltás és valós idejű támogatás indítható.

Ticketing

Legyen szó értékesítési területről, kintlévőség-kezelésről vagy panaszkezelésről, az előzmények és a különálló feladatok áttekinthető ügyekké kapcsolhatók össze.

Kimutatások

Csak az tökéletesíthető, amit mérni lehet. Az ügyfélélmény fejlesztését a VCC Live rendszere részletes kimutatásokkal segíti, melyek könnyen exportálhatóak és továbbelemezhetőek Excel- vagy SPSS-statisztikák formájában.

Integráció, CRM

Az ügyfélkezelés folyamatában sokszor a legkevésbé látványos elemek a legfontosabbak: ilyen a cégen belüli információkezelés, az osztályok közötti kommunikáció. A Multichannel támogatja a vállalati informatikai rendszerek (CRM, ERP) integrációját, hogy egyetlen hasznos adat se vesszen el.

Chat megoldásunk fejlesztés alatt áll.
Szeretne értesítést kapni a szolgáltatás indulásáról?

Adatvédelem: A hírlevélre történő feliratkozással Ön hozzájárul ahhoz, hogy a VCC Live Hungary Kft. az általa nyújtott szolgáltatásokkal kapcsolatos friss hírekről e-mailben rendszeresen tájékoztassa Önt. A hírlevélre történő feliratkozással Ön egyúttal hozzájárul ahhoz is, hogy a VCC Live Hungary Kft. a hírlevélről történő leiratkozásig az Ön nevét, e-mail címét, telefonszámát a hatályos Adatvédelmi Szabályzatban foglaltaknak megfelelően kezelje.

Contact Center csomagjaink

Multichannel

Premium

Megnézem a VCC csomagajánlatait!