Multichannel rendszerünk több digitális kommunikációs csatornát hangol össze. A hagyományos, hang alapú megkereséseket kiegészíti az ügyfelekkel való e-mailezés és az sms-küldés. A kampányok adatai egy rendszerben, egyszerűen kezelhetőek, összekapcsolhatóak – így az eredmények is jól mérhetőek.

  • Direkt, kétoldalú kommunikáció
  • Személyre szabható üzenetküldés
  • Minden korosztály megszólítható
  • A különböző csatornán zajló beszélgetések összekapcsolása, nyomon követése

Az ügyfelek 61%-a minden napszakban keze ügyében tartja mobiltelefonját. Válassza ki a kampányához legjobban illő üzenetküldő csatornát, és érje el célcsoportját azonnal, helytől függetlenül!

Multichannel

Miért kiemelkedő a VCC Live contact center megoldása?

Híváskezelés

A VCC Live-val a hagyományos telefonos kampányok is lehetnek testre szabottak. A beérkező hívások fogadhatóak nemzetközi telefonszámokkal, IVR menüvel, várakozási sorral. Az indított hívásokhoz manuális és automatikus prediktív tárcsázót is biztosítunk, a leghatékonyabb elérésért.

E-mail

A VCC Live Multichannel rendszerében a beérkező e-mailek kezelése, szétosztása, archiválása akár 100 operátor és óránként ezer fölötti levél esetén is könnyen nyomon követhető. És még miért szerethető? Rendszerükből tömeges e-mail küldés is lehetséges.

SMS

Akár 20% fölötti konverziós arány is elérhető egy-egy jól célzott, személyre szabott SMS-kampánnyal. Az automatikus, terminációfüggő üzenetek megfelelő beállítását segítik a Multichannel rendszerében tárolt híváselőzmények vagy más következtetett adatok. Ahogy az e-mailküldés, úgy az sms-ek indítása is történhet tömegesen.

Chat

A Multichannel-funkciók sorában hamarosan érkezik a webes böngészőbe integrálható chat megoldásunk, melynek segítségével a weboldal látogatóival azonnali üzenetváltás és valós idejű támogatás indítható.

Ticketing

Legyen szó értékesítési területről, kintlévőség-kezelésről vagy panaszkezelésről, az előzmények és a különálló feladatok áttekinthető ügyekké kapcsolhatók össze.

Kimutatások

Csak az tökéletesíthető, amit mérni lehet. Az ügyfélélmény fejlesztését a VCC Live rendszere részletes kimutatásokkal segíti, melyek könnyen exportálhatóak és továbbelemezhetőek Excel- vagy SPSS-statisztikák formájában.

Integráció, CRM

Az ügyfélkezelés folyamatában sokszor a legkevésbé látványos elemek a legfontosabbak: ilyen a cégen belüli információkezelés, az osztályok közötti kommunikáció. A Multichannel támogatja a vállalati informatikai rendszerek (CRM, ERP) integrációját, hogy egyetlen hasznos adat se vesszen el.

Chat megoldásunk fejlesztés alatt áll.
Szeretne értesítést kapni a szolgáltatás indulásáról?

opcionális
500 / 500
Felhívjuk a figyelmét, hogy a Küldés gomb megnyomásával Ön hozzájárul ahhoz, hogy a VCC Live® Önt üzleti ajánlattal megkeresse. A kapcsolatfelvételre vonatkozó részletes tájékoztatás az Adatkezelési Tájékoztatónkban található.
A hírlevélre történő feliratkozással Ön hozzájárul ahhoz, hogy a VCC Live® az általa nyújtott szolgáltatásokkal kapcsolatos friss hírekről emailben rendszeresen tájékoztassa Önt. A hírlevélre történő feliratkozással Ön egyúttal hozzájárul ahhoz is, hogy a VCC Live® a hírlevélről történő leiratkozásig az Ön adatait a hatályos Adatkezelési Tájékoztatóban foglaltaknak megfelelően kezelje.

Contact Center csomagjaink

Multichannel

Premium

Megnézem a VCC csomagajánlatait!

Adatvédelmi beállítások center

    Szükséges

    A szükséges cookie-k a weboldal használatához elengedhetetlenek, és lehetővé teszik a weboldal alapvető funkcióinak használatát. Ezeket a cookie-kat nem lehet elutasítani, mivel nélkülük a weboldal nem tud megfelelően működni. A szükséges cookie-kat blokkolhatja vagy törölheti a böngésző beállításokban.

    __cfduid,debug,PHPSESSID

    Marketing

    A marketing cookie-k a weboldal látogatóit követik nyomon, hogy a számukra relevánsabb és érdekesebb hirdetéseket tudjanak megjeleníteni.

    __atuvc,__atuvs,_at.cww,_hjIncludedInSample,_hjRecordingEnabled,ads/user-lists/#,at-lojson-cache-#,at-rand,bt2,di2,IDE,lidc,loc,NID,ouid,r/collect,rc::a,rc::b,s,test_cookie,uid,uvc,vc,xtc

    Statisztikák

    A statisztikai cookie-k olyan adatokat gyűjtenek, amelyek segítségével jobban megérthetjük látogatóink böngészési szokásait, és ezáltal javíthatunk a felhasználói élményen. Ezek a cookie-k nem gyűjtenek személyes információkat és semmilyen módon nem tudják beazonosítani a weboldal látogatóit.

    _ceg.s,_ceg.u,_ga,_gat,_gid

    Egyéb

    Az egyéb cookie-k egyik felsorolt kategóriába sem tartoznak. Meghatározásuk még folyamatban van.

    loglevel,socketCluster.authToken,u,webchatClientId,webchatOpen