VCC ⫶ Live HU

Szoftverfejlesztési Csoportvezető

A VCC Live egy nemzetközi, felhő alapú Contact Center és távközlési szolgáltató cég. Ügyfeleink jellemzően B2C cégek, amelyek elsősorban pénzügyi, távközlési, e-commerce és outsource contact center szektorból jönnek. A csapatunk bővítése során fontosnak tartjuk, hogy a megfelelő szakmai tudás mellett az értékeink mentén bővítsük a csapatunkat.

Egyik legfőbb értékünk, hogy mi hosszú távon (Long Term) gondolkodunk nemcsak az ügyfeleinkben, hanem a kollégákban is. A munkatársak motivációja, fejlődése a munkavégzési folyamataink rendszeres felülvizsgálata (Continuous Improvement) számunkra kiemelten fontos, hiszen tudjuk, hogy másképp nehéz felépíteni és fenntartani azt a terméket, amellyel szeretnénk a Contact Center világra hatással lenni. Ez a csapat az egymás iránti bizalomra, nyitottságra (Open minded) és kölcsönös segítségnyújtásra épül (Love to help). Mindig lesz valaki, akihez fordulhatsz a kérdéseiddel és nyitottan áll hozzád. Amitől igazán különleges ez a cég és csapat, az az extra rugalmasság és plusz (Extra mile), ami miatt valóban értelmet nyer a hosszú távú együttműködés.


MIT AJÁNLUNK

  • Egyrészt igyekszünk minden olyan feltételt megteremteni a munkavégzéshez, amely megfelelő flow-t tud biztosítani. Modern, friss, motiváló irodát alakítottunk ki Budapesten a Déli pályaudvar közelében (Krisztina Palace), és olyan eszközöket biztosítunk, amelyeken kényelmes dolgozni, hiszen ezt használjuk minden nap.
  • Folyamatosan figyelünk arra, hogy a közösség is épüljön. Rendszeresek a csapatépítő programok, gyümölcs és édesség napok és a kollégák születésnapját is közösen ünnepeljük.
  • Alaposan kidolgozott onboarding folyamattal várunk, hogy a próbaidő végén mindketten azt tudjuk mondani, hogy szeretnénk hosszú távon együttműködni. Ezt követően pedig folyamatosan és közösen alakítjuk ki azt a szakmai és soft-skill fejlődési tervet, amellyel folyamatosan egyre jobb leszel.
  • A felvételkor egy kétoldalú megállapodást kötünk a jövőre nézve, amely során mindketten érdekeltek vagyunk abban, hogy folyamatos legyen az elégedettség mind szakmai mind pénzügyi szempontból. De a fejlődésed motorja elsősorban Te vagy


A MUNKAKÖR

Ez egy komplex munkakör, amely sok szempontból jelent kihívást, ezért egy igazán proaktív, erősen analitikus gondolkodásmóddal rendelkező és talpraesett embert keresünk, aki valóban meg akarja oldani a feladatokat. Ezek pedig az alábbiak (átlagosan 10 főre nézve):

  • Operatív management (development, bugfix)
    • Felelős vagy azért, hogy hogy minél kevesebb nyitott hiba legyen a felelősséged alá tartozó csapatoknál, és ezek megoldási és átfutási ideje az általános Service Level elvárásoknak feleljen meg.
    • Szintén a Te felelősséged, hogy a fejlesztések határidőre, előzetes becslésen belül készüljenek el. Amennyiben ez láthatóan problémába fog ütközni, akkor pedig végig legyen kontroll alatt tartva a folyamat és folyamatos legyen a kommunikáció.
  • HR feladatok
    • A feladatod és felelősséged, hogy folyamatosan nyomon kövesd és rendszeresen felmérd a kollégák motivációját és szakmai fejlődését. Ennek megfelelően megtartsd a visszajelző és teljesítményértékelő megbeszéléseket és a kollégával közösen kidolgozd a kolléga szakmai és soft-skill fejlődési tervét, majd gondoskodj annak teljesítéséről.
    • Természetesen ide tartoznak az operatív HR jellegű feladatok is, mint például a szabadságok, betegségek stb. kezelése.
  • Riportolás és adminisztráció
    • Ahhoz, hogy a feladataidat megfelelő módon el tudd látni, elengedhetetlen a céges eszközök, szoftverek működésének megismerése és használata pl. Issue és Timetracking szoftver.
    • Emelett heti és havi szintű riportokon keresztül kell nyomonkövethetővé tenned a folyamatban lévő projekteket és átadnod a működéssel kapcsolatos adatokat a vezetőségnek.
  • Önálló projektek
    • Amennyiben az előző feladatok már rutinból mennek, akkor önálló projektek keretében bekapcsolódhatsz a részleg vagy a cég működésével kapcsolatos folyamatok fejlesztésébe is, így közvetlenül lehet ráhatásod arra, hogy hogyan is dolgozzunk a jövőre nézve.


AKKOR VAGY IDEÁLIS JELÖLT, HA

  • Rendelkezel legalább 2-3 éves szakmai tapasztalattal szoftverfejlesztői csapatok vezetésében a “Munkakör” pont alatt leírtaknak megfelelően. Előnyt jelent, ha van programozási tapasztalatod is.
  • Gyakorlatban használtál már agilis fejlesztési módszertant (Scrum, Kanban).
  • Aktívan használtál már Issue Tracking (pl. JIRA, YouTrack) és Time Tracking rendszert (pl. Toggl)
  • Legalább középszintű felhasználója vagy a MS Office és a Google Suite termékeknek.
  • Tárgyalóképes (legalább középfokú) angol nyelvtudásod van szóban és írásban.
  • Folyamatosan képzed magad és törekszel arra, hogy egyre hatékonyabb és jobb legyél a területeden.

Jelentkezés

Felhívjuk figyelmét, hogy "A VCC csapatának tagja szeretnék lenni!" gomb megnyomásával Ön hozzájárul ahhoz, hogy a VCC Live® a kiválasztási folyamat során az Ön adatait tárolja és kezelje. Erről részletes tájékoztatás az Adatkezelési Tájékoztatónkban található.

Adatvédelmi beállítások center

    Szükséges

    A szükséges cookie-k a weboldal használatához elengedhetetlenek, és lehetővé teszik a weboldal alapvető funkcióinak használatát. Ezeket a cookie-kat nem lehet elutasítani, mivel nélkülük a weboldal nem tud megfelelően működni. A szükséges cookie-kat blokkolhatja vagy törölheti a böngésző beállításokban.

    __cfduid,debug,PHPSESSID

    Marketing

    A marketing cookie-k a weboldal látogatóit követik nyomon, hogy a számukra relevánsabb és érdekesebb hirdetéseket tudjanak megjeleníteni.

    __atuvc,__atuvs,_at.cww,_hjIncludedInSample,_hjRecordingEnabled,ads/user-lists/#,at-lojson-cache-#,at-rand,bt2,di2,IDE,lidc,loc,NID,ouid,r/collect,rc::a,rc::b,s,test_cookie,uid,uvc,vc,xtc

    Statisztikák

    A statisztikai cookie-k olyan adatokat gyűjtenek, amelyek segítségével jobban megérthetjük látogatóink böngészési szokásait, és ezáltal javíthatunk a felhasználói élményen. Ezek a cookie-k nem gyűjtenek személyes információkat és semmilyen módon nem tudják beazonosítani a weboldal látogatóit.

    _ceg.s,_ceg.u,_ga,_gat,_gid

    Egyéb

    Az egyéb cookie-k egyik felsorolt kategóriába sem tartoznak. Meghatározásuk még folyamatban van.

    loglevel,socketCluster.authToken,u,webchatClientId,webchatOpen