Kell egy jó csapat



csapat1

csapat2

csapat3



Cégünk számos értékei közül legbüszkébbek a csapatunkra vagyunk.
Nagy figyelmet fordítunk a nálunk dolgozó emberekre, ők határozzák meg a cég jövőjét.



Nyitott pozíciók

A VCC Live egy nemzetközi, felhő alapú Contact Center és távközlési szolgáltató cég. Ügyfeleink igényeire és a saját víziónkra alapuló hatékony ügyfélszolgálat központú megoldások fejlesztésével erősítjük ügyfeleink versenyképességét. Ügyfeleink jellemzően B2C cégek, amelyek elsősorban pénzügyi, távközlési, e-commerce, telesales és outsource contact center szektorból jönnek (például: UPC, Provident, Extreme Digital, Szállás.hu, Decathlon). Elkötelezettek vagyunk az egyéni és a csapat szintű folyamatos fejlődés mellett, ezért olyan tehetséges kollégákkal bővítjük a csapatunkat, akik részesei akarnak lenni ennek a missziónak.


Mitől lesz jó egy csapat?

  • Kell lennie valami közösnek azon túl, hogy egy helyen dolgozunk. Nálunk ez a közös pont, hogy mindenki hisz a szolgáltatásban amit nyújtunk, ezáltal értelmet nyer az a munka, amit nap mint nap végzünk. Legyen ez programozás, rendszerek üzemeltetése, sales és marketing feladatok, ügyfélszolgálati vagy HR munkák elvégzése.
  • Tisztában vagyunk vele, hogy cégünk sikerességéhez elengedhetetlen mindenki minőségi munkája.

Miként támogatjuk munkatársainkat?

  • Hiszünk az embereinkben, megbecsüljük és felismerjük tehetségüket és támogatást nyújtunk a személyes fejlődésükhöz.
  • Arra törekszünk, hogy ez a természetes egyensúly megmaradjon. Nagy hangsúlyt fektetünk munkatársaink teljesítményének folyamatos értékelésére és biztosítjuk szakmai fejlődésüket. Segítjük új munkatársaink gyors beilleszkedését.

Mire számíthatsz egy interjún?



mire1
mire1-1

1. találkozás

Képességek felmérése egy
kötetlen beszélgetésen



mire2
mire2-2

2. találkozás

A munkakör részletes bemutatása,
szakmai tudás felmérése.



További tudnivalók a jelentkezéshez

Közösségi élet

Közösségi élet

A VCC Live Hungary Kft.-nél az a közösség érdeke, hogy a munkatársak egymást segítsék, egymással jól kommunikáljanak, könnyen integrálódjanak, feszültségmentes légkörben végezzék mindennapi munkájukat.
Számunkra fontos, hogy dolgozóink a munkaidőn kívül is ápolják kapcsolataikat kollégáikkal ill. megismerjék egymást. Gyakran szervezünk közösségformáló, csapatépítő programokat, mindig egy-egy szervezeti egység dolgozói számára, legyen ez a fejlesztés, sales-marketing vagy éppen az ügyfélszolgálat.

Értékeink
  • Szigorú kiválasztási rendszer az új munkatársak felvételénél
  • Pro aktivitásra ösztönző légkör
  • Tanulási és fejlődési lehetőség, karrier építés
  • Közösséghez tartozás
  • Önmegvalósítás
  • Ízig-vérig tanuló vállalat vagyunk


Fényképes beszámoló



Adatvédelmi beállítások center

Szükséges

A szükséges cookie-k a weboldal használatához elengedhetetlenek, és lehetővé teszik a weboldal alapvető funkcióinak használatát. Ezeket a cookie-kat nem lehet elutasítani, mivel nélkülük a weboldal nem tud megfelelően működni. A szükséges cookie-kat blokkolhatja vagy törölheti a böngésző beállításokban.

__cfduid,debug,PHPSESSID

Marketing

A marketing cookie-k a weboldal látogatóit követik nyomon, hogy a számukra relevánsabb és érdekesebb hirdetéseket tudjanak megjeleníteni.

__atuvc,__atuvs,_at.cww,_hjIncludedInSample,_hjRecordingEnabled,ads/user-lists/#,at-lojson-cache-#,at-rand,bt2,di2,IDE,lidc,loc,NID,ouid,r/collect,rc::a,rc::b,s,test_cookie,uid,uvc,vc,xtc

Statisztikák

A statisztikai cookie-k olyan adatokat gyűjtenek, amelyek segítségével jobban megérthetjük látogatóink böngészési szokásait, és ezáltal javíthatunk a felhasználói élményen. Ezek a cookie-k nem gyűjtenek személyes információkat és semmilyen módon nem tudják beazonosítani a weboldal látogatóit.

_ceg.s,_ceg.u,_ga,_gat,_gid

Egyéb

Az egyéb cookie-k egyik felsorolt kategóriába sem tartoznak. Meghatározásuk még folyamatban van.

loglevel,socketCluster.authToken,u,webchatClientId,webchatOpen