Kell egy jó csapat



csapat1

csapat2

csapat3



Cégünk számos értékei közül legbüszkébbek a csapatunkra vagyunk.
Nagy figyelmet fordítunk a nálunk dolgozó emberekre, ők határozzák meg a cég jövőjét.



Mitől lesz jó egy csapat?

  • Kell lennie valami közösnek azon túl, hogy egy helyen dolgozunk. Nálunk ez a közös pont, hogy mindenki hisz a szolgáltatásban amit nyújtunk, ezáltal értelmet nyer az a munka, amit nap mint nap végzünk. Legyen ez programozás, rendszerek üzemeltetése, sales és marketing feladatok, ügyfélszolgálati vagy HR munkák elvégzése.
  • Tisztában vagyunk vele, hogy cégünk sikerességéhez elengedhetetlen mindenki minőségi munkája.

Miként támogatjuk munkatársainkat?

  • Hiszünk az embereinkben, megbecsüljük és felismerjük tehetségüket és támogatást nyújtunk a személyes fejlődésükhöz.
  • Arra törekszünk, hogy ez a természetes egyensúly megmaradjon. Nagy hangsúlyt fektetünk munkatársaink teljesítményének folyamatos értékelésére és biztosítjuk szakmai fejlődésüket. Segítjük új munkatársaink gyors beilleszkedését.

Mire számíthatsz egy interjún?



mire1
mire1-1

1. találkozás

Képességek felmérése egy
kötetlen beszélgetésen



mire2
mire2-2

2. találkozás

A munkakör részletes bemutatása,
szakmai tudás felmérése.



Nyitott pozíciók

UX Designer

UX Designer

VCC Live is currently looking for talented people who can guide and improve our UX processes, creating efficient user interfaces with our clients and continuously improving them based on professional UX/UI processes.

Responsibilities:
  • Carrying out research (prototyping and user tests).
  • Creating sketches, prototypes, look & feel and also final designs.
  • Improving and using our design guideline.
  • Writing clear texts, using call and contact center terminology, for our user interface.
  • Keeping in contact with our clients.
  • Being involved in our product development process.
What skills do you need?
  • Proficiency-level English language.
  • Several years experience in the UX field.
  • Experience in using graphical and prototyping software, e.g. Photoshop, Axure, Invision, Indesign, etc.
  • Experience in carrying out research.
Desirable:
  • Knowledge of Hungarian.
  • Experience of using agile and lean methodologies.
  • Mid-level HTML, CSS knowledge.
  • Basic call center and contact center knowledge.
What we offer:
  • Professional development and opportunities.
  • A good working atmosphere.
  • A company with a stable background.
  • Learning and sharing that helps you progress both professionally and personally.
  • Great coffee!
Where are we based?
  • Krisztina Palace office block, 12th District, Buda.
Sectors:
  • IT, ICT
  • Telecommunication
About us:

VCC Live is an international, cloud-based contact center software solution and telecommunications service provider. We help our clients improve their competitiveness and achieve their business aims by providing an efficient customer service solution based on our vision and their needs. VCC Live’s solution is used by many B2C companies in the Finance, Telecommunications, Utilities, E-commerce, Telesales and Contact Center Outsourcing sectors. Our team of experts deal with the complete product development cycle, and are committed to continuous improvement.

If you are interested in this job opportunity, please send your resume with a brief introduction letter to job@vcc.live with “UX Designer” in the subject field.

Key Account Manager

Key Account Manager

Amennyiben részt szeretnél venni egy olyan cég üzleti ügyfélkörének építésében, mely napjaink legmodernebb kommunikációs technológiáival és bankkártyás fizetési megoldásaival foglalkozik, valamint kamatoztatni szeretnéd közép- és nagyvállalati kapcsolatrendszered, jelentkezz Key Account Manager-i pozíciónkra!

Feladataid a magyar és közép-európai piacon:
  • Igényfelmérés: érdeklődők igényeinek, folyamatainak felmérése ügyfélszolgálat, telesales, követeléskezelés, aftersales terülteken, piackutatás.
  • Konzultáció: üzleti koncepció kidolgozása, tanácsadás, prezentáció.
  • Tárgyalás: a szakmai menedzsmenttel, IT vezetéssel, ügyvezetéssel, árajánlat kidolgozása.
  • Szerződéskötés: szerződési feltételek kialakítása, szerződés előkészítése, megkötése.
  • Viszonteladói csatornák: új potenciális viszonteladók megtalálás és menedzselése.
Elvárások
  • Középszintű angol nyelvtudás.
  • B2B értékesítési tapasztalat.
  • Üzleti megjelenés.
  • Kiemelkedő tárgyaló- és prezentációs készség.
  • Önálló, felelősségtudó munkavégzés, proaktivitás.
  • Élő kapcsolatrendszer és profi kapcsolatépítési tapasztalat.
Előnyt jelent számodra
  • Bármilyen más tárgyalóképes idegennyelv-tudás.
  • Távközlési, Informatikai, Call/Contact center tapasztalat.
Ezt ígérjük
  • Kreativitást igénylő, pörgős, érdekes munkakör.
  • Elképesztő újdonságokra nyitott csapat.
  • Felsőkorlát-mentes jutalék.
  • Próbaidő alatt jutalékkiegészítés.

Amennyiben vonzó számodra a fenti munkakör, küldd el motivációs leveled és önéletrajzodat a job@vcc.live címre, a tárgy mezőben “Key Account Manager” kategória megjelölésével.

Angol és német nyelvű IT helpdesk specialista

Angol és német nyelvű IT helpdesk specialista

Amennyiben részt szeretnél venni napjaink legmodernebb technológiájával foglalkozó cégének életében, üzleti ügyfélkörének gondozásában, továbbá próbára szeretnéd tenni sok éves szakmai tapasztalatod, kamatoztatni szeretnéd nyelvtudásod, akkor jelentkezz ügyfélszolgálati munkatárs pozíciónk egyikére, és légy a jövő részese!

Feladataid
  • Kapcsolattartás: call center vezetők, supervisorok támogatása, tanácsadás.
  • Termékfejlesztés: technológia folyamatos vizsgálata felhasználói szempontból.
  • Oktatás: partnerek képzése, oktatása a technológia optimális használatára.
  • Társosztályokkal kommunikáció: napi rendszeres kapcsolattartás a fejlesztési, pénzügyi és értékesítési osztállyal.
  • Bevezetés: a sikeres bevezetés segítése projektmenedzserként az induló partner call centerek számára.
Elvárások
  • Call center tapasztalat.
  • Tárgyalóképes angol és német nyelvtudás írásban és szóban.
  • Windows és Office erős felhasználói szintű ismerete.
  • Kiváló problémamegoldó készség.
  • Önálló, felelősségtudó munkavégzés, proaktivitás.
  • 24 órás ügyeletben való részvétel.
Előnyt jelent számodra
  • Linux, VoIP, internet alapismeretek.
Ezt ígérjük
  • Versenyképes jövedelem.
  • Jó hangulatú, dinamikus, fiatalos munkaközösség.
  • Tudásközpontú környezet, innováció, kihívás.
  • Folyamatos egyéni fejlődési lehetőség.
  • Stabil céges háttér, biztos jövőkép.
  • Segítőkész légkör.
  • Stresszes helyzetekben humor.

 

Amennyiben vonzó számodra a fenti munkakör, küldd el motivációs leveled és önéletrajzodat a job@vcc.live címre, a tárgy mezőben „Angol és német nyelvű IT helpdesk specialista” kategória megjelölésével.

English and Polish-speaking IT Helpdesk specialist

English and Polish-speaking IT Helpdesk specialist

If you would like to work as part of our high-quality customer services team in Budapest (using the latest state-of-the-art technology), working directly with international clients, and utilising your call center industry experience and advanced knowledge of the Polish language, then send us your CV and help us to shape the future!

Responsibilities
  • Maintain contact with call center managers and supervisors, providing technical support and advice.
  • Help to successfully develop and test new software features, taking into account our clients viewpoint.
  • Tutorials: training and consultancy for existing clients.
  • Supporting the other departments (sales, marketing).
  • Working on the Customer Service support, answering calls and email in order to resolve customer issues.
  • Open trouble tickets to record all actions and to track problems. Following up on existing tickets and escalating unresolved cases to relevant support groups.
  • Work together with colleagues to share information, collaborate on problem solving and identify major service issues.
What skills do you need?
  • Fluent or native English and Polish, both written and spoken (Hungarian is an advance).
  • Extensive experience of working call center industry.
  • Excellent communication skills, both written and verbal.
  • Strong MS Office skills, confident user of Excel.
  • Strong analytical skills.
  • Self-motivated and able to work under minimal supervision, proactivity.
  • Customer orientated personality.
  • Good problem solving skills.
What we offer:
  • Professional development and opportunities.
  • A good working atmosphere.
  • A company with a stable background.
  • Learning and sharing that helps you progress both professionally and personally.

 

If you are interested in this job opportunity, please send your resume with a brief introduction letter to job@vcc.live with „English and Polish-speaking IT Helpdesk specialist” in the subject field.

Senior Backend - PHP fejlesztő

Senior Backend - PHP fejlesztő

A VCC Live egy nemzetközi, felhő alapú Contact Center és távközlési szolgáltató cég. Ügyfeleink igényeire és a saját víziónkra alapuló hatékony ügyfélszolgálat központú megoldások fejlesztésével erősítjük ügyfeleink versenyképességét. Ügyfeleink jellemzően B2C cégek, amelyek elsősorban pénzügyi, távközlési, e-commerce, telesales és outsource contact center szektorból jönnek (például: UPC, Provident, Extreme Digital, Szállás.hu, Decathlon). Elkötelezettek vagyunk az egyéni és a csapat szintű folyamatos fejlődés mellett, ezért olyan tehetséges kollégákkal bővítjük a csapatunkat, akik részesei akarnak lenni ennek a missziónak.

Kit keresünk?
  • Aki illeszkedik a CSAPATunkba:
    • A fő szemléletmódunk a rugalmasság és az agilitás, fejlesztési és vezetési szempontból egyaránt. Fontosnak tartjuk a “life-work balance” fenntartását!
    • Hiszünk abban, hogy a kiválóság nem csak az egyén, hanem a csapat erején is múlik.
    • Több éve együtt dolgozunk, bízunk egymásban, elismerjük egymás tudását.
    • Nem félünk kimondani, ha valami jó vagy fejlesztendő.
    • Elfogadjuk, hogy emberből vagy és hibázhatsz.
    • Nálunk a stresszes helyzetekben is jelen van a humor.
  • Aki hozza a magas szintű tudást és hozzáállást:
    • Nem tegnap kezdted a backend fejlesztést (hanem legalább 3 éve), így erős szakmai tapasztalattal rendelkezel a következő technológiákban:
      • Backend technológiák: PHP (Laravel, Symfony)
      • MySQL
      • Git, Composer
      • Webservices: REST, WebSocket
    • Előnyt jelent, ha van tapasztalatod a következő technológiákban is:
      • NodeJS (TypeScript, ES6, ES7)
      • Redis
      • RabbitMQ
      • JavaScript (React, Flux, Redux)
    • Elkötelezett híve vagy a minőségnek és megbízhatóságnak, ezért a munkád része:
      • TDD, PHPUnit, Jest
      • CI (Jenkins)
    • Linux alapon fejlesztünk, ezért legalább felhasználói szinten ismered.
  • Aki fejlődni akar:
    • Aki képes behozni új technológiákat, ötleteket, fel meri vállalni az újdonságokat, és nem rest megosztani a tudását a többiekkel.
    • Mi hosszútávra tervezünk veled, ezért időt és energiát szánunk arra, hogy fejlődj. Kidolgozott mentorálási és fejlődési terv mentén fejlesztjük a tudásodat. Emellett rendszeresen tartunk belső képzéseket, előadásokat, hogy a csapatszintű tudás is minél erősebb legyen.
    • Ha te is beleteszed ebbe az “extra mile”-t, akkor látni fogod, hogy az anyagi megbecsülésed motorja a fejlődésed.
Hova kerülsz, és mire számíthatsz?
  • A környezet:
    • Kiválóan megközelíthető, modern, inspiráló iroda (Déli pályaudvar közelében).
    • Modern munkaeszközök és vizuális megjelenítés, ha már ezeket használod a nap legnagyobb részében.
    • Mi is kávézunk, teázunk és eszünk gyümölcsöket, erre figyel a cég.
  • Már az első héttől “felülsz a szekérre”:
    • Az oktatások és a saját tanulásod mentén képbe kerülsz a rendszerhez kapcsolódó architektúrával, kódokkal, fejlesztési módszerekkel, konvenciókkal.
    • Részt veszel a tervezési és kivitelezési feladatokban, bátran hangot adsz ötleteidnek, észrevételeidnek, javaslataidnak.
    • Nekifekszel a kódolásnak és a csapatod hasznos tagjaként részt veszel az új funkciók fejlesztésében és a hibaelhárításban.
  • A harmadik hónaptól pedig hozzáteszed a saját tudásodat az egészhez:
    • Aktív csapattagként már te is önállóan MVP szemlélettel fejleszted a magas rendelkezésre állású rendszereinket.
    • Szakmai tapasztalatodat felhasználva bekapcsolódsz a rendszer tervezésébe, a “jövő előkészítésébe”, és leteszed az alapjait az új technológiáknak.

 

Amennyiben vonzó számodra a fenti pozíció, és úgy érzed, a célkitűzéseknek meg tudsz felelni, küldd el pályázatodat a job@vcc.live címre Senior Backend – PHP fejlesztő megjelöléssel.


További tudnivalók a jelentkezéshez


Adatvédelem

Tisztelt pályázó

Mielőtt beküldené önéletrajzát és az ahhoz esetlegesen kapcsolódó egyéb anyagokat, kérem, szíveskedjen elolvasni a VCC Live Hungary Korlátolt Felelősségű Társaság (1123 Budapest, Nagyenyed u. 8-14.) alábbi adatvédelmi tájékoztatóját.

  • A Pályázó által benyújtott önéletrajzban és kapcsolódó anyagokban szereplő azon adatok, amelyek az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény alapján személyes adatnak minősülnek, kizárólag az irányadó jogszabályi rendelkezéseknek megfelelően kezelhetőek.
  • A Pályázó személyes adatait kizárólag munkaerő-kiválasztás céljára használjuk fel, e cél érdekében kezeljük, a cél eléréséhez szükséges mértékben. Ennek megfelelően a Pályázó személyes adatait kizárólag az e feladatra kijelölt munkatársaink kezelik. A beérkezett önéletrajzokat 2 (kettő) évig tároljuk.
  • A Pályázó az önéletrajz és a kapcsolódó anyagok beküldésével kifejezett hozzájárulását adja ahhoz, hogy az azokban található személyes adatokat a 2. pontban meghatározott célra, mértékben és ideig kezeljük.
  • A Pályázó erre irányuló kérelme esetén tájékoztatást adunk a személyes adatainak kezeléséről, elvégezzük személyes adatainak helyesbítését, illetve erre irányuló igény esetén töröljük személyes adatait a nyilvántartásunkból.

Az adatkezelő adatai és elérhetőségei:

  • Az adatkezelő megnevezése: VCC Live Hungary Korlátolt Felelősségű Társaság
  • Az adatkezelő székhelye: 1123 Budapest, Nagyenyed u. 8-14.
  • Az adatkezelő postacíme: 1123 Budapest, Nagyenyed u. 8-14.
  • Cégjegyzékszáma: 01-09-735941
  • Ügyfélszolgálat címe: 1123 Budapest, Nagyenyed u. 8-14.
  • Nyitvatartási idő: munkanapokon 9:00-17:00
  • Telefon: 40/200-565; 1/999-7400
  • Fax: 1/999-7401
  • Internetes honlap: vcc-live.hu
  • E-mail: info@vcc.live


Pozíció szótár

Agilis PHP / JavaScript fejlesztő

A pozíció leírása

A szoftverfejlesztő feladata a VCC Live innovatív rendszerének új funkciókkal való bővítése egy dinamikus és agilis csapatban. A tiszta, minőségi kódokat és megoldásokat különböző technológiák felhasználásával gyorsan és hatékonyan éri el.

A teljesítményre vonatkozó célkitűzések
  • Az első két hétben megismeri a call centerek világát, hogy teljes képet kapjon a fejlesztés során felmerülő miértekről és az ügyfél oldal elvárásairól.
  • Már az első hetektől kezdve részt vesz a tervezési és kivitelezési feladatokban, bátran hangot ad ötleteinek, észrevételeinek, javaslatainak.
  • Egy hónap után képes JavaScript ismereteivel asztali alkalmazást, PHP és SQL ismereteivel előbbiek minőségi szerver oldali interfészét is fejleszteni.
  • Munkája során folyamatosan törekszik arra, hogy az általa elkészített kódok funkcionálisan és unit szinten is le legyenek tesztelve, és nem riad vissza az automatizált acceptance tesztek készítésétől sem.
  • Szakmai angol tudásával zökkenőmentesen tudja a leírásokat, könyveket áttanulmányozni, és rutinosan ír tömör, minőségi technikai dokumentációkat, és ügyel azok karbantartására is.
  • Precíz és gyors munkájával, hatékony, proaktív kommunikációjával, nyitott hozzáállásával és lelkesedésével elismerést szerez a csapaton belül, és kívül 3 hónap elteltével.
Ami előnyt jelenthet
  • Nyitottság új feladatok, technológiák és programnyelvek megismerésére, használatára.
  • Agilis módszertannal kapcsolatban szerzett tapasztalat (Scrum, Kanban).
  • Teszteléssel kapcsolatos ismeretek (TDD, BDD, ATTD).
  • Keretrendszerek ismerete (jQuery, MooTools, Zend stb.), de képes keretrendszer nélkül is dolgozni.
  • Web service ismeretek (REST, SOAP).
  • Adatbázis és adatbázis tervezés ismeretek (MySQL, SQLite, NoSQL).
  • Biztonságtechnikával kapcsolatos ismeretek.
  • Cluster/load-balancing/fail-over technológiák ismerete.
  • Verziókövetőkkel szerzett tapasztalat (svn, git).
  • Felhasználói Linux ismeretek.

Agilis C / Erlang fejlesztő

A pozíció leírása

A szoftverfejlesztő feladata a VCC Live innovatív rendszerének új funkciókkal való bővítése egy dinamikus és agilis csapatban. A tiszta, minőségi kódokat és megoldásokat különböző technológiák felhasználásával gyorsan és hatékonyan éri el. Már az első hónap után aktívan részt vesz a fejlesztésekben (mentor segítségével), mivel sikeresen elsajátította a rendszer alapjait és ismeri a legfontosabb technológiákat. Munkájával segít a nagyobb teljesítményű, és rendelkezésre állású rendszerek megvalósításában.

A teljesítményre vonatkozó célkitűzések
  • Az első két hétben megismeri a call centerek világát, hogy teljes képet kapjon a fejlesztés során felmerülő miértekről, az ügyfél oldal elvárásairól. Ismereteket szerez a VoIP alapjairól.
  • Már az első hetektől kezdve részt vesz a tervezési és kivitelezési feladatokban, bátran hangot ad ötleteinek, észrevételeinek, javaslatainak.
  • Egy hónap elteltével megérti a rendszerhez kapcsolódó C-s kódokat, és hasznos segítséget tud nyújtani az újabb funkciók implementációja vagy hibaelhárítás során.
  • Három hónap elteltével elsajátította az Erlang/OTP alapjait és részt vesz az új funkciók tervezésében és megvalósításában.
  • Már a kezdetektől folyamatosan törekszik arra, hogy az általa elkészített kódok (funkcionális, unit szinten) le legyenek tesztelve.
  • Szakmai angol tudását fel tudja használni leírások, könyvek áttanulmányozására, technikai dokumentációk írására, és szakmai közösségekkel való kommunikálásra.
  • Precíz és gyors munkájával, hatékony, proaktív kommunikációjával, nyitott hozzáállásával és lelkesedésével elismerést szerez a csapaton belül és kívül 3 hónap elteltével.
  • Három hónap elteltével jó probléma megoldó képességét is felhasználva önállóan old meg nehezebb feladatokat.
Ami előnyt jelenthet
  • Nyitottság új feladatok, technológiák és programnyelvek megismerésére, használatára.
  • Agilis módszertannal kapcsolatban szerzett tapasztalat (Scrum, Kanban).
  • Teszteléssel kapcsolatos ismeretek (TDD, BDD, ATTD).
  • Erlang / OTP gyakorlati tapasztalat.
  • SQL / NoSQL alapú adatbázisok ismerete.
  • Cluster/load-balancing/fail-over technológiák ismerete.
  • Telekommunikációs protokollok ismerete (SIP).
  • Biztonságtechnikával kapcsolatos ismeretek.
  • Script nyelvek ismerete, pl. Python, PHP.
  • Ismeri a gdb, valgrind, stb. eszközöket.
  • Verziókövetőkkel szerzett tapasztalat (svn, git).
  • Web service ismeretek (REST, SOAP).
  • Felhasználói Linux ismeretek.

Agilis tesztelő

A pozíció leírása

A szoftvertesztelő feladata a VCC Live innovatív rendszereihez kapcsolódó tesztrendszer fejlesztése karbantartása, új funkciókkal való bővítése egy dinamikus és agilis csapatban. A tiszta, minőségi kódokat és megoldásokat különböző technológiák felhasználásával gyorsan és hatékonyan éri el. Már az első hetek után aktívan részt vesz a fejlesztésekben mivel sikeresen elsajátította a rendszer alapjait, és megismerkedett a legfontosabb technológiákkal. A tesztelő további feladata a rendszerrel kapcsolatos problémák felderítésében való aktív részvétel a fejlesztőkkel együttműködve. Mindemellett a tesztelő képes az ügyfelek által igényelt rendszerhez kapcsolódó kódok elkészítésére is.

A teljesítményre vonatkozó célkitűzések
  • Megismeri és magáévá teszi a call center szemléletet az első két hétben, majd munkája során folyamatosan szem előtt tartja az üzleti szempontokat és az ügyfél oldali elvárásokat.
  • Egy hónap után magabiztosan tudja tesztelni a szoftver korábbi és új elemeit saját maga által elkészített tesztelési terv alapján, mert összeségében látja át a rendszert.
  • Két hónap után önállóan tudja debuggolni a bejelentett hibákat a rendszer teljes egészére nézve, a rendszer logokat folyamatosan elemezve.
  • Két hónap után önállóan tud automatikus acceptance teszteket a rendszerbe integrálni JavaScript és PHP nyelv felhasználásával.
  • Két hónap után önállóan képes ügyféloldali JavaScript kódokat írni az ügyféllel történő folyamatos kapcsolattartás mellett.
  • Három hónap elteltével képes önállóan megtervezni a teszteléssel kapcsolatos jövőbeli előrelépéseket.
  • Szakmai angol tudásával zökkenőmentesen tudja a leírásokat, könyveket áttanulmányozni, így tömör, minőségi technikai dokumentációkat rutinosan tud írni.
  • Precíz és gyors munkájával, hatékony, proaktív kommunikációjával, nyitott hozzáállásával és lelkesedésével elismerést szerez a csapaton belül, és kívül 3 hónap elteltével.
Ami előnyt jelenthet
  • Nyitottság új feladatok, technológiák és programnyelvek megismerésére, használatára.
  • Agilis módszertannal kapcsolatban szerzett tapasztalat (Scrum, Kanban).
  • Teszteléssel kapcsolatos ismeretek (TDD, BDD, ATTD,Usability testing).
  • XUL, JavaScript nyelv ismerete.
  • Mozmill ismeretek.
  • Biztonságtechnikával kapcsolatos ismeretek.
  • Verziókövetőkkel szerzett tapasztalat (svn, git).
  • Felhasználói Linux ismeretek.

Értékesítő

Fő szervezeti egysége: ügyfélszerzési és ügyfélkapcsolati csoport

A munkavállaló elsődleges feladata a cég értékesítésének elősegítése, valamint a cég értékesítésével kapcsolatos innovatív ötletek feltárása és a megoldások kidolgozása. A munkavállaló kiemelt feladata, hogy tevékenységével a cég lehetőségeihez mérten, minden eszközt megragadva a cég percforgalmát és bevételét növelje. A potenciális ügyfelek számára ajánlat készítése, kiemelt ügyfelek esetén személyes megkeresés, egyeztetés, igényfelmérés.

  • A munkavállaló feladata a heti, havi, negyedéves és az éves jelentés elkészítése munkájának eredményeiről. Direkt és indirekt értékesítés megtervezése, szervezése, felügyelete. Belföldi és külföldi partnerekkel való kapcsolattartás.
  • Szolgáltatásértékesítés, fejlesztés szempontjából piackutatás készítése. Szolgáltatások elemzése értékesítési szempontból.
  • Prezentációk készítése alkalomtól függően laikusok vagy szakemberek számára érthető formában. Kiállításokon való részvétel szervezése, előzetes felméréssel.
  • Folyamatos szakmai fejlődés, tanulás (távközlés, DM, call center, stb.).

Kiemelt ügyfélszolgálati munkatárs

Fő szervezeti egysége: ügyfélszerzési és ügyfélkapcsolati csoport

A munkakörhöz tartozó feladat elsősorban a cég ügyfeleivel való kapcsolattartás, problémáinak és igényeinek felmérése, az ügyfél érdekeinek képviselete, és továbbítása a cég más csoportjai, munkavállalói felé. Elsődleges szempont az ügyfél magas szintű, ügyfélbarát kiszolgálása, valamint az ügyfél tájékoztatása, és tanácsadás nyújtása szolgáltatásainkkal és szolgáltatás használatával kapcsolatosan.

A munkakörhöz tartozik másodsorban a fejlesztések tesztelésének koordinálása, dokumentálása a kiadásokról, hibajavításokról az ügyfelek értesítése.

  • ügyfélkapcsolati munkatársak feladatainak koordinálása, számon kérése
  • ügyfélkapcsolati vezető helyettesítése
  • ügyfelekkel való kapcsolattartás (telefonon, e-mailben, személyesen, stb.)
  • ügyfelek igényeinek, problémáinak felismerése, megoldása
  • hibakeresés, hibaelhárítás támogatása
  • ügyfelek oktatása, tanácsadás
  • értékesítés támogatása
  • fejlesztés támogatása: tesztelés, dokumentálás

Online Marketing Manager

Fő szervezeti egysége: ügyfélszerzési és ügyfélkapcsolati csoport
  • a céges weboldalak menedzselése
    • marketing szövegek írása
    • hírek, blog szerkesztése
    • fejlesztéssel kapcsolatos hírek publikálása
    • online marketinggel (pl. SEO, SEM) kapcsolatos feladatok végrehajtása (adwords, hirdetés szövegek írása, költség optimalizálás, linkfelhő építés, stb.)
    • weboldal nézettség és konverzió növelése
    • lead-ek generálása
    • idegen nyelvű anyagok fordíttatása, feltöltése
  • elektronikus levelek küldése, direkt kapcsolattartás ügyfelekkel pl:
    • hírlevelek szerkesztése, küldése
    • érdeklődő adatbázis folyamatos építése, karbantartása
    • mérések készítése (KPI vezetése)
    • kapcsolattartás online médiával, hírszolgáltatókkal, partnerekkel, viszonteladókkal, webes fejlesztőkkel, tanácsadókkal
    • webes koncepció összeállításában történő közreműködés
    • folyamatos szakmai fejlődés (kiemelten az online marketing területén)

Pénzügyi asszisztens

Fő szervezeti egység: titkárság

Elsődleges feladata a cég pénzügyi ügyeinek adminisztrációja, kapcsolattartás az ügyfelekkel, az előfizetők szerződésének kezelése, iratok kezelése, postai ügyek intézése.
Adó, vám, bank és egyéb hatóságokkal, intézményekkel kapcsolattartás valamint bejelentések, bevallások intézése.


Rendszermérnök

Fő szervezeti egysége: fejlesztés

A munkakörhöz tartozó feladat elsősorban a cég működésének és a cég által nyújtott szolgáltatásokhoz szükséges berendezések és szoftverek működésének biztosítása. Ide tartozik a munkahelyi számítógépek és perifériák, valamint a szolgáltatás nyújtását biztosító berendezések felügyelete, rendszeres karbantartása, adminisztrálása. Továbbá a cég működése szempontjából fontos esetlegesen felmerülő adminisztrációs feladatok ellátása.
Értékesítésben, valamint ügyfélszolgálatban való részvétel, amennyiben az értékesítésnek/ügyfélszolgálatnak szüksége van szakmai segítségre, állásfoglalásra, esetlegesen ügyfélnél való megjelenésre, prezentálásra / telepítésre, felmérésre, hibaelhárításra.
Fejlesztésben való részvétel, amely a szoftver és hardver fejlesztők munkáját segíti elsősorban teszteléssel, hiba riportolással, dokumentálással.
Meglévő valamint, jövőbeni projektek esetén konkurencia és piacelemzési feladatok ellátása, valamint megoldások (szolgáltatások, termékek) jellemzőinek, paramétereinek megismerése, gyűjtése, rendszerezése és prezentálása.
Webes és adatbázis alapú fejlesztés. SQL alapú lekérdezések megfogalmazása, riportok készítése pénzügyi, értékesítési, ügyfélszolgálati belső elemzési célokból.
Folyamatos szakmai fejlődés, tanulás.


Tesztelők

Fő szervezeti egysége: fejlesztés

Kliens, szerver oldali szoftverek tesztelése, dokumentálása, karbantartás, javítása, konfigurálás, tanácsadás, prezentálás.
Elsősorban Linux és Windows alapú kliens-szerver alkalmazások tesztelése. Programozási nyelvek technológiák: JavasScript, PHP, kommunikációs protokollok, telekommunikációs protokollok.
Új technológiák megismerése és felhasználása.
Kapcsolattartás technikai kérdéskörben partnerekkel és ügyfelekkel.


Távközlési projekt manager

Főszervezetiegysége: ügyfélszerzési és ügyfélkapcsolaticsoport
  • hazai és nemzetközi távközlési partnerek felkutatása
  • InterConnect (nagykereskedelmi) szerződések megkötése, karbantartása
  • szolgáltatói és ügyfél összekapcsolódások menedzselése: tárgyalás, szerződéskötés, tervezés, implementálás, tesztelés, hibabejelentés, stb.
  • hangszolgáltatás árlista kezelése: percdíjak, számok
  • ártárgyalások (folyamatos költségcsökkentésre törekvés a minőség megtartása vagy növelése mellett)
  • elszámolások ellenőrzése, számla kiállítása, felügyelete társzolgáltatók felé
  • routing (pl: LCR, QR)
  • hazai és nemzetközi számok beszerzése, kezelése, kiosztása
  • rating szoftver fejlesztésének irányítása
  • hazai és nemzetközi távközlési és kapcsolódó jogszabályok, rendeletek megismerése, alkalmazása
  • kapcsolattartás hazai és nemzetközi felügyeleti szervekkel, a törvényi megfelelőség biztosítása, riportok elkészítése, beadása határidőre
  • KRA ügyintézés (nemzetközi szerveknél is)
  • ÁSZF felügyelete, módosítása, fordíttatása
  • statisztikák, riportok, elemzések készítése, alkalmazása, prezentálása

Ügyfélszolgálati munkatárs

Fő szervezeti egysége: ügyfélszerzési és ügyfélkapcsolati csoport

A munkakörhöz tartozó feladat elsősorban a cég ügyfeleivel való kapcsolattartás, problémáik és igényeinek felmérése, az ügyfél érdekeinek képviselete és továbbítása a cég más csoportjai, munkavállalói felé. Elsődleges szempont az ügyfél magas szintű, ügyfélbarát kiszolgálása, valamint az ügyfél tájékoztatása, és tanácsadás nyújtása szolgáltatásainkkal és szolgáltatás használatával kapcsolatosan.

A munkakörhöz tartozik másodsorban a cég fejlesztéseinek tesztelése, dokumentálása a kiadásokról, hibajavításokról az ügyfelek értesítése.

  • ügyfelekkel való kapcsolattartás (telefonon, e-mailben, személyesen, stb.)
  • ügyfelek igényeinek, problémáinak felismerése, megoldása
  • hibakeresés, hibaelhárítás támogatása
  • ügyfelek oktatása, tanácsadás
  • értékesítés támogatása
  • fejlesztés támogatása: tesztelés, dokumentálás


Közösségi élet

Közösségi élet

A VCC Live Hungary Kft.-nél az a közösség érdeke, hogy a munkatársak egymást segítsék, egymással jól kommunikáljanak, könnyen integrálódjanak, feszültségmentes légkörben végezzék mindennapi munkájukat.
Számunkra fontos, hogy dolgozóink a munkaidőn kívül is ápolják kapcsolataikat kollégáikkal ill. megismerjék egymást. Gyakran szervezünk közösségformáló, csapatépítő programokat, mindig egy-egy szervezeti egység dolgozói számára, legyen ez a fejlesztés, sales-marketing vagy éppen az ügyfélszolgálat.

Értékeink
  • Szigorú kiválasztási rendszer az új munkatársak felvételénél
  • Pro aktivitásra ösztönző légkör
  • Tanulási és fejlődési lehetőség, karrier építés
  • Közösséghez tartozás
  • Önmegvalósítás
  • Ízig-vérig tanuló vállalat vagyunk


Fényképes beszámoló