Kell egy jó csapat



csapat1

csapat2

csapat3



Cégünk számos értékei közül legbüszkébbek a csapatunkra vagyunk.
Nagy figyelmet fordítunk a nálunk dolgozó emberekre, ők határozzák meg a cég jövőjét.



Mitől lesz jó egy csapat?

  • Kell lennie valami közösnek azon túl, hogy egy helyen dolgozunk. Nálunk ez a közös pont, hogy mindenki hisz a szolgáltatásban amit nyújtunk, ezáltal értelmet nyer az a munka, amit nap mint nap végzünk. Legyen ez programozás, rendszerek üzemeltetése, sales és marketing feladatok, ügyfélszolgálati vagy HR munkák elvégzése.
  • Tisztában vagyunk vele, hogy cégünk sikerességéhez elengedhetetlen mindenki minőségi munkája.

Miként támogatjuk munkatársainkat?

  • Hiszünk az embereinkben, megbecsüljük és felismerjük tehetségüket és támogatást nyújtunk a személyes fejlődésükhöz.
  • Arra törekszünk, hogy ez a természetes egyensúly megmaradjon. Nagy hangsúlyt fektetünk munkatársaink teljesítményének folyamatos értékelésére és biztosítjuk szakmai fejlődésüket. Segítjük új munkatársaink gyors beilleszkedését.

Mire számíthatsz egy interjún?



mire1
mire1-1

1. találkozás

Képességek felmérése egy
kötetlen beszélgetésen



mire2
mire2-2

2. találkozás

A munkakör részletes bemutatása,
szakmai tudás felmérése.



Nyitott pozíciók

„Nem csak Senior C-fejlesztő”

„Nem csak Senior C-fejlesztő”

“The Big Picture”
  • Mi: Jófej emberek vagyunk egy nyitott lelkes csapatban, ahol kötelező fejlődni, izgalmas feladatokat oldunk meg modern technológiákkal, és finom a kávé.
  • Te: Egy nyitott, lelkes, kreatív, olyan csapatjátékos vagy, aki bírja az építő kritikát. Megvan benned a szakmai alázat, és nemcsak akarsz fejlődni, de teszel is érte.
  • Küldetésed: Egy igazán jó fejlesztő lételeme a megoldás keresése. A programozási nyelveket eszközként használja, és nyitott az új megoldások alkalmazására.
Miért leszel felelős
  • Már az első hetektől kezdve:
    • Magadévá teszed, hogy mi is az a Contact Center-világ, mi, és miért fontos az ügyfeleinknek.
    • Részt veszel a tervezési és kivitelezési feladatokban, bátran hangot adsz ötleteidnek, észrevételeidnek, javaslataidnak (pl. pair-programming).
    • Beleteszed a képzésedbe az “extra-mile”-t, hogy minél hamarabb aktívan tudj részt venni a projektek megvalósításában.
  • A harmadik hónaptól részt veszel a “core-maintenance”-ben, mert:
    • Képben vagy a rendszerhez kapcsolódó C-s kódokkal (softswitch), így hasznos segítséget tudsz nyújtani az újabb funkciók implementációja vagy a hibaelhárítás során.
    • Elsajátítottad az Erlang/OTP alapjait, így számíthatunk rád az új funkciók fejlesztésénél, és a fenntartási, javítási feladatok megoldásában.
    • Nem okoz gondot az angol könyvek és leírások megértése, így rutinosan tudsz tömör, minőségi technikai dokumentációkat írni.
  • A hatodik hónaptól pedig kiveszed a részed a “core-projektekből”, mert:
    • Átlátod az összefüggéseket a különböző rendszerek között.
    • Már mély ismereteid vannak a C-s, Erlang-os kódokkal kapcsolatosan.
    • Elsajátítottad a NodeJS alapjait, így számíthatunk rád az új funkciók fejlesztésénél, ahol fontos elvárás a hatékonyság, a magas terheléstűrés és az MVP-szemlélet.
    • Eleget teszel annak, hogy a csapatod elvárja, az általad elkészített kódok funkcionális és unit szinten is le legyenek tesztelve (TDD).
    • Kivívtad a csapat elismerését!
Amivel kitűnhetsz a pályázók közül
  • Használtad már a következő technológiákat:
    • Erlang/OTP
    • GDB, Valgrind
    • PHP, Python
    • NodeJS (Flow, Babel, ES6, ES7)
    • MySQL, Percona
    • GIT
  • Ismerősen csengenek a következők:
    • VoIP (SIP, RTP)
    • REST, SOAP
    • TDD
  • Illetve:
    • Dolgoztál már agilis módszertanokkal (Scrum, Kanban).
    • Legalább felhasználói szinten ismered a Linuxot.
    • Erős a “Geek-faktorod”, vagyis szereted folyamatosan képezni magad, utánajárni dolgoknak, olvasni a témában, új ötletekkel előállni.
A VCC Live ajánlata
  • Részese lehetsz a missziónknak, amely során innovatív módon változtatunk meg egy iparágat úgy, hogy mindig a versenytársak előtt járunk két lépéssel. Olyan megoldásokat nyújtunk, amelyek ügyfélélményt, sikert biztosítanak, és amelyekhez ügyfeleink mindig ragaszkodni fognak.
  • Tagja leszel a CSAPATnak, akik mindezt megvalósítják, több éve együtt dolgozunk, bízunk egymásban, és elismerjük egymás tudását. Nem félünk kimondani, ha valami jó vagy fejlesztendő.
  • A fő szemléletmódunk az emberközpontúság és az agilitás, mind fejlesztési, mind vezetési szempontból. Mi hosszútávra tervezünk veled, ezért időt és energiát szánunk arra, hogy fejlődj.
  • Nálunk a stresszes helyzetekben is jelen van a humor.
  • Mi elfogadjuk, hogy emberből vagy és hibázhatsz.
  • Az anyagi megbecsülésed motorja a fejlődésed.

Amennyiben vonzó számodra a fenti pozíció, és úgy érzed, a célkitűzéseknek meg tudsz felelni, küldd el pályázatodat a job@vcc.live címre
“Nem csak Senior C-fejlesztő” megjelöléssel.

Technical writer

Technical writer

VCC Live is now looking for talented people who can support our clients by telling our success stories and providing useful information.

Daily tasks:
  • Writing help content, user guides, technical descriptions, blog posts, sales materials, case studies and other useful documents in English
  • Editing, structuring, correcting and formatting contents
  • Improve texts on VCC Live software’s user interface
  • Understand our client’s needs
  • B2B communication using in-app, web, email and social media channels
  • Collaborate with our marketing, front office and product development team
  • Develop our communication process and manage communication projects
What skills do you need?
  • High level of written English
  • Using online channels
  • Interest in innovative technologies, high technical aptitude
  • Analytical thinking
  • Researcher personality
  • Continuous learning and improvement
Advantages
  • Experience in writing contents at least one of the following fields: call and contact center technology, cloud-based services, software development, ERP, CRM,
  • Software development experiences
  • Hungarian language
Which skills you will develop with us
  • Writing skills
  • Technical skills
  • Interviewing skills
  • Design skills
  • Usability and testing skills
What we offer
  • Competitive compensation
  • Professional development opportunities
  • Sence of humor
  • Company with stable background
  • Learning and sharing that helps you to progress both professionally and
Where we work
  • 12th district in Central Buda, Krisztina Palace
Sectors
  • IT, ICT
  • Telecommunication
About us:

VCC Live is an international, cloud-based contact center and telecommunication service provider. We strengthen our customer’s competitiveness by developing an efficient customer service solution based on our visions and our client’s needs. VCC Live provides its solution typically for large, B2C companies that come from finance, telecommunication, utility, ecommerce, telesales and contact center outsourcing sectors. Our professional team is able to take care of the complete product development cycle. Since we are committed to continuous improvement, we want to improve our professional communication, providing useful contents, such as product information, blog posts, use cases, help, infographics, etc.

If you are interested, please send your CV to job@vcc.live with subject “Technical writer”.

UX Designer

UX Designer

VCC Live is now looking for talented people who is able lead and improve our UX processes.

Daily tasks:
  • Research (prototyping and user tests)
  • Creating sketches, prototypes, look & feel and also final designs
  • Improving and using our design guideline
  • Writing clear texts for our user interface using call and contact center terminology
  • Keeping connection with our clients
  • To be involved in our product development process
What skills do you need?
  • English language at proficiency level
  • Several-year experience in UX
  • Experience in using graphical and prototyping softwares, e.g. photoshop, axure, invision, indesign, etc.
  • Experience in doing research
Advantages
  • Hungarian language
  • Using agile and lean methodologies
  • Mid-level HTML, CSS knowledge
  • Basic call and contact center knowledge
What we offer
  • Professional development opportunities
  • Sense of humor
  • Company with stable background
  • Learning and sharing that helps you to progress both professionally and personally
  • Good coffee
Where we work
  • 12th district in Central Buda, Krisztina Palace
Sectors
  • IT, ICT
  • Telecommunication
About us:

VCC Live is an international, cloud-based contact center and telecommunication service provider. We strengthen our customer’s competitiveness by developing an efficient customer service solution based on our visions and our client’s needs. VCC Live provides its solution typically for large, B2C companies that come from finance, telecommunication, utility, ecommerce, telesales and contact center outsourcing sectors. Our professional team is able to take care of the complete product development cycle. Since we are committed to continuous improvement, we want to provide efficient user interface to our clients, by improving it continuously following professional UX/UI processes.

If you are interested, please send your CV to job@vcc.live with subject “UX Designer”.

Szoftvertesztelő

Szoftvertesztelő

“The Big Picture”
  • Mi: Jófej emberek vagyunk egy nyitott, lelkes csapatban, ahol kötelező fejlődni, izgalmas feladatokat oldunk meg modern technológiákkal, és finom a kávé.
  • Te: Legyél nyitott, lelkes és kreatív, olyan csapatjátékos, aki nemcsak akar fejlődni, de tesz is érte.
  • Küldetésed: Folyamatosan növelni az ügyfélelégedettséget, miközben szem előtt tartod a magas minőségi kritériumokat.
Miért leszel felelős
  • Már az első hetektől kezdve:
    • Részt veszel a csapatok projektmegbeszélésein, hogy képbe kerülj az új funkciókkal.
    • Bekapcsolódsz az új funkciók tesztelésébe a tesztelői csapat tagjaként.
  • Az első hónapot követően:
    • Részt veszel a tervezési megbeszéléseken, és hangot adsz javaslataidnak, valamint felhívod a figyelmet az esetleges konvencionális, funkcionális problémákra.
    • Önállóan tudsz tesztelési tervet írni az új funkciók tesztelésével kapcsolatosan, majd végrehajtod a tesztelést, dokumentálod és kommunikálod az eredményeket.
    • Folyamatosan ellenőrzöd az elfogadási kritériumok teljesülését, és jelzed a felmerült hiányosságokat.
    • Fejleszted a tesztelési konvenciókat, és bővíted az esettárat.
  • A harmadik hónaptól:
    • Bekapcsolódsz a debugging-ba, vagyis aktívan részt veszel a beérkezett hibák felderítésében, adatok összegyűjtésében, fejlesztők számára történő előkészítésben, illetve a menedzserrel együtt a feladatok kiosztásában.
    • Közreműködsz az új funkciók demozásával kapcsolatosan (előkészítés, smoke teszt, eredmények dokumentálása).
    • Részt veszel a társosztályok munkájának hatékonyság növelésében felhasználói, technikai dokumentációk írásával, és oktatások tartásával.
  • A hatodik hónaptól pedig (rajtad is múlik):
    • Már egyedül is fel tudsz deríteni komolyabb problémákat.
    • Bekapcsolódsz a Telekommunikációs feladatokkal foglalkozó csapat munkájában, és segíted a különböző megkeresések teljesítését.
  • Folyamatosan:
    • Képzed magad a szoftverrel kapcsolatosan, hogy növelni tudd a tervezés, megvalósítás során a hozzáadott értéket.
    • Monitorozod a saját munkádat és igyekszel a hatékonyságod optimalizálni.
    • A feladatok kapcsán leszűröd a fejleszthető elemeket, és megoldási tervet dolgozol ki rá.
Amivel kitűnhetsz a pályázók közül
  • A következő tulajdonságaid különösen erősek:
    • Problémafelismerés, megoldásorientáltság.
    • Precizitás, dokumentálás, folyamatok betartása.
    • Kiváló kommunikáció, csapatmunka, ügyfélorientált attitűd.
    • Folyamatos önképzés, utánajárás.
    • Felhasználói élmény (UX) centrikusság.
    • Kommunikációképes angol nyelvtudás (es. írásban).
  • Gyakorlati tapasztalattal rendelkezel a következő témákban:
    • MS Office, Google Suite.
    • Issue és Time Tracking rendszerek használata a munkád során.
  • Ismerősen csengenek a következő kifejezések:
    • MySQL felhasználói ismeretek (Select, Insert, Update).
    • Scriptelés elsősorban JavaScript nyelven.
    • API, GIT.
    • Tesztelés virtualizált környezetben (pl. Virtualbox).
    • Felhasználói Linux ismeretek.
    • Mobil alkalmazás tesztelés (Android).
    • Agilis módszertanok (Scrum, Kanban).
A VCC Live ajánlata
  • Részese lehetsz a missziónknak, amely során innovatív módon változtatunk meg egy iparágat úgy, hogy mindig a versenytársak előtt járunk két lépéssel. Olyan megoldásokat nyújtunk, amelyek ügyfélélményt, sikert biztosítanak, és amelyekhez ügyfeleink mindig ragaszkodni fognak.
  • Tagja leszel a CSAPAT-nak, akik mindezt megvalósítják. Több éve együtt dolgozunk, bízunk egymásban, és elismerjük egymás tudását. Nem félünk kimondani, ha valami jó vagy fejlesztendő.
  • A fő szemléletmódunk az emberközpontúság és az agilitás, mind fejlesztési, mind vezetési szempontból, amely során fontosnak tartjuk a munka-magánélet egyensúlyának fenntartását.
  • Mi hosszútávra tervezünk veled, ezért időt és energiát szánunk arra, hogy fejlődj.
  • Nálunk a stresszes helyzetekben is jelen van a humor.
  • Mi elfogadjuk, hogy emberből vagy és hibázhatsz.
  • Az anyagi megbecsülésed motorja a fejlődésed.
  • Kiváló megközelíthetőségű, modern iroda a Déli Pályaudvarnál

Amennyiben vonzó számodra a fenti pozíció, és úgy érzed, a célkitűzéseknek meg tudsz felelni, küldd el pályázatodat a job@vcc.live címre
Szoftvertesztelő megjelöléssel.


További tudnivalók a jelentkezéshez


Adatvédelem

Tisztelt pályázó

Mielőtt beküldené önéletrajzát és az ahhoz esetlegesen kapcsolódó egyéb anyagokat, kérem, szíveskedjen elolvasni a VCC Live Hungary Korlátolt Felelősségű Társaság (1123 Budapest, Nagyenyed u. 8-14.) alábbi adatvédelmi tájékoztatóját.

  • A Pályázó által benyújtott önéletrajzban és kapcsolódó anyagokban szereplő azon adatok, amelyek az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény alapján személyes adatnak minősülnek, kizárólag az irányadó jogszabályi rendelkezéseknek megfelelően kezelhetőek.
  • A Pályázó személyes adatait kizárólag munkaerő-kiválasztás céljára használjuk fel, e cél érdekében kezeljük, a cél eléréséhez szükséges mértékben. Ennek megfelelően a Pályázó személyes adatait kizárólag az e feladatra kijelölt munkatársaink kezelik. A beérkezett önéletrajzokat 2 (kettő) évig tároljuk.
  • A Pályázó az önéletrajz és a kapcsolódó anyagok beküldésével kifejezett hozzájárulását adja ahhoz, hogy az azokban található személyes adatokat a 2. pontban meghatározott célra, mértékben és ideig kezeljük.
  • A Pályázó erre irányuló kérelme esetén tájékoztatást adunk a személyes adatainak kezeléséről, elvégezzük személyes adatainak helyesbítését, illetve erre irányuló igény esetén töröljük személyes adatait a nyilvántartásunkból.

Az adatkezelő adatai és elérhetőségei:

  • Az adatkezelő megnevezése: VCC Live Hungary Korlátolt Felelősségű Társaság
  • Az adatkezelő székhelye: 1123 Budapest, Nagyenyed u. 8-14.
  • Az adatkezelő postacíme: 1123 Budapest, Nagyenyed u. 8-14.
  • Cégjegyzékszáma: 01-09-735941
  • Ügyfélszolgálat címe: 1123 Budapest, Nagyenyed u. 8-14.
  • Nyitvatartási idő: munkanapokon 9:00-17:00
  • Telefon: 40/200-565; 1/999-7400
  • Fax: 1/999-7401
  • Internetes honlap: vcc-live.hu
  • E-mail: info@vcc.live


Pozíció szótár

Agilis PHP / JavaScript fejlesztő

A pozíció leírása

A szoftverfejlesztő feladata a VCC Live innovatív rendszerének új funkciókkal való bővítése egy dinamikus és agilis csapatban. A tiszta, minőségi kódokat és megoldásokat különböző technológiák felhasználásával gyorsan és hatékonyan éri el.

A teljesítményre vonatkozó célkitűzések
  • Az első két hétben megismeri a call centerek világát, hogy teljes képet kapjon a fejlesztés során felmerülő miértekről és az ügyfél oldal elvárásairól.
  • Már az első hetektől kezdve részt vesz a tervezési és kivitelezési feladatokban, bátran hangot ad ötleteinek, észrevételeinek, javaslatainak.
  • Egy hónap után képes JavaScript ismereteivel asztali alkalmazást, PHP és SQL ismereteivel előbbiek minőségi szerver oldali interfészét is fejleszteni.
  • Munkája során folyamatosan törekszik arra, hogy az általa elkészített kódok funkcionálisan és unit szinten is le legyenek tesztelve, és nem riad vissza az automatizált acceptance tesztek készítésétől sem.
  • Szakmai angol tudásával zökkenőmentesen tudja a leírásokat, könyveket áttanulmányozni, és rutinosan ír tömör, minőségi technikai dokumentációkat, és ügyel azok karbantartására is.
  • Precíz és gyors munkájával, hatékony, proaktív kommunikációjával, nyitott hozzáállásával és lelkesedésével elismerést szerez a csapaton belül, és kívül 3 hónap elteltével.
Ami előnyt jelenthet
  • Nyitottság új feladatok, technológiák és programnyelvek megismerésére, használatára.
  • Agilis módszertannal kapcsolatban szerzett tapasztalat (Scrum, Kanban).
  • Teszteléssel kapcsolatos ismeretek (TDD, BDD, ATTD).
  • Keretrendszerek ismerete (jQuery, MooTools, Zend stb.), de képes keretrendszer nélkül is dolgozni.
  • Web service ismeretek (REST, SOAP).
  • Adatbázis és adatbázis tervezés ismeretek (MySQL, SQLite, NoSQL).
  • Biztonságtechnikával kapcsolatos ismeretek.
  • Cluster/load-balancing/fail-over technológiák ismerete.
  • Verziókövetőkkel szerzett tapasztalat (svn, git).
  • Felhasználói Linux ismeretek.

Agilis C / Erlang fejlesztő

A pozíció leírása

A szoftverfejlesztő feladata a VCC Live innovatív rendszerének új funkciókkal való bővítése egy dinamikus és agilis csapatban. A tiszta, minőségi kódokat és megoldásokat különböző technológiák felhasználásával gyorsan és hatékonyan éri el. Már az első hónap után aktívan részt vesz a fejlesztésekben (mentor segítségével), mivel sikeresen elsajátította a rendszer alapjait és ismeri a legfontosabb technológiákat. Munkájával segít a nagyobb teljesítményű, és rendelkezésre állású rendszerek megvalósításában.

A teljesítményre vonatkozó célkitűzések
  • Az első két hétben megismeri a call centerek világát, hogy teljes képet kapjon a fejlesztés során felmerülő miértekről, az ügyfél oldal elvárásairól. Ismereteket szerez a VoIP alapjairól.
  • Már az első hetektől kezdve részt vesz a tervezési és kivitelezési feladatokban, bátran hangot ad ötleteinek, észrevételeinek, javaslatainak.
  • Egy hónap elteltével megérti a rendszerhez kapcsolódó C-s kódokat, és hasznos segítséget tud nyújtani az újabb funkciók implementációja vagy hibaelhárítás során.
  • Három hónap elteltével elsajátította az Erlang/OTP alapjait és részt vesz az új funkciók tervezésében és megvalósításában.
  • Már a kezdetektől folyamatosan törekszik arra, hogy az általa elkészített kódok (funkcionális, unit szinten) le legyenek tesztelve.
  • Szakmai angol tudását fel tudja használni leírások, könyvek áttanulmányozására, technikai dokumentációk írására, és szakmai közösségekkel való kommunikálásra.
  • Precíz és gyors munkájával, hatékony, proaktív kommunikációjával, nyitott hozzáállásával és lelkesedésével elismerést szerez a csapaton belül és kívül 3 hónap elteltével.
  • Három hónap elteltével jó probléma megoldó képességét is felhasználva önállóan old meg nehezebb feladatokat.
Ami előnyt jelenthet
  • Nyitottság új feladatok, technológiák és programnyelvek megismerésére, használatára.
  • Agilis módszertannal kapcsolatban szerzett tapasztalat (Scrum, Kanban).
  • Teszteléssel kapcsolatos ismeretek (TDD, BDD, ATTD).
  • Erlang / OTP gyakorlati tapasztalat.
  • SQL / NoSQL alapú adatbázisok ismerete.
  • Cluster/load-balancing/fail-over technológiák ismerete.
  • Telekommunikációs protokollok ismerete (SIP).
  • Biztonságtechnikával kapcsolatos ismeretek.
  • Script nyelvek ismerete, pl. Python, PHP.
  • Ismeri a gdb, valgrind, stb. eszközöket.
  • Verziókövetőkkel szerzett tapasztalat (svn, git).
  • Web service ismeretek (REST, SOAP).
  • Felhasználói Linux ismeretek.

Agilis tesztelő

A pozíció leírása

A szoftvertesztelő feladata a VCC Live innovatív rendszereihez kapcsolódó tesztrendszer fejlesztése karbantartása, új funkciókkal való bővítése egy dinamikus és agilis csapatban. A tiszta, minőségi kódokat és megoldásokat különböző technológiák felhasználásával gyorsan és hatékonyan éri el. Már az első hetek után aktívan részt vesz a fejlesztésekben mivel sikeresen elsajátította a rendszer alapjait, és megismerkedett a legfontosabb technológiákkal. A tesztelő további feladata a rendszerrel kapcsolatos problémák felderítésében való aktív részvétel a fejlesztőkkel együttműködve. Mindemellett a tesztelő képes az ügyfelek által igényelt rendszerhez kapcsolódó kódok elkészítésére is.

A teljesítményre vonatkozó célkitűzések
  • Megismeri és magáévá teszi a call center szemléletet az első két hétben, majd munkája során folyamatosan szem előtt tartja az üzleti szempontokat és az ügyfél oldali elvárásokat.
  • Egy hónap után magabiztosan tudja tesztelni a szoftver korábbi és új elemeit saját maga által elkészített tesztelési terv alapján, mert összeségében látja át a rendszert.
  • Két hónap után önállóan tudja debuggolni a bejelentett hibákat a rendszer teljes egészére nézve, a rendszer logokat folyamatosan elemezve.
  • Két hónap után önállóan tud automatikus acceptance teszteket a rendszerbe integrálni JavaScript és PHP nyelv felhasználásával.
  • Két hónap után önállóan képes ügyféloldali JavaScript kódokat írni az ügyféllel történő folyamatos kapcsolattartás mellett.
  • Három hónap elteltével képes önállóan megtervezni a teszteléssel kapcsolatos jövőbeli előrelépéseket.
  • Szakmai angol tudásával zökkenőmentesen tudja a leírásokat, könyveket áttanulmányozni, így tömör, minőségi technikai dokumentációkat rutinosan tud írni.
  • Precíz és gyors munkájával, hatékony, proaktív kommunikációjával, nyitott hozzáállásával és lelkesedésével elismerést szerez a csapaton belül, és kívül 3 hónap elteltével.
Ami előnyt jelenthet
  • Nyitottság új feladatok, technológiák és programnyelvek megismerésére, használatára.
  • Agilis módszertannal kapcsolatban szerzett tapasztalat (Scrum, Kanban).
  • Teszteléssel kapcsolatos ismeretek (TDD, BDD, ATTD,Usability testing).
  • XUL, JavaScript nyelv ismerete.
  • Mozmill ismeretek.
  • Biztonságtechnikával kapcsolatos ismeretek.
  • Verziókövetőkkel szerzett tapasztalat (svn, git).
  • Felhasználói Linux ismeretek.

Értékesítő

Fő szervezeti egysége: ügyfélszerzési és ügyfélkapcsolati csoport

A munkavállaló elsődleges feladata a cég értékesítésének elősegítése, valamint a cég értékesítésével kapcsolatos innovatív ötletek feltárása és a megoldások kidolgozása. A munkavállaló kiemelt feladata, hogy tevékenységével a cég lehetőségeihez mérten, minden eszközt megragadva a cég percforgalmát és bevételét növelje. A potenciális ügyfelek számára ajánlat készítése, kiemelt ügyfelek esetén személyes megkeresés, egyeztetés, igényfelmérés.

  • A munkavállaló feladata a heti, havi, negyedéves és az éves jelentés elkészítése munkájának eredményeiről. Direkt és indirekt értékesítés megtervezése, szervezése, felügyelete. Belföldi és külföldi partnerekkel való kapcsolattartás.
  • Szolgáltatásértékesítés, fejlesztés szempontjából piackutatás készítése. Szolgáltatások elemzése értékesítési szempontból.
  • Prezentációk készítése alkalomtól függően laikusok vagy szakemberek számára érthető formában. Kiállításokon való részvétel szervezése, előzetes felméréssel.
  • Folyamatos szakmai fejlődés, tanulás (távközlés, DM, call center, stb.).

Kiemelt ügyfélszolgálati munkatárs

Fő szervezeti egysége: ügyfélszerzési és ügyfélkapcsolati csoport

A munkakörhöz tartozó feladat elsősorban a cég ügyfeleivel való kapcsolattartás, problémáinak és igényeinek felmérése, az ügyfél érdekeinek képviselete, és továbbítása a cég más csoportjai, munkavállalói felé. Elsődleges szempont az ügyfél magas szintű, ügyfélbarát kiszolgálása, valamint az ügyfél tájékoztatása, és tanácsadás nyújtása szolgáltatásainkkal és szolgáltatás használatával kapcsolatosan.

A munkakörhöz tartozik másodsorban a fejlesztések tesztelésének koordinálása, dokumentálása a kiadásokról, hibajavításokról az ügyfelek értesítése.

  • ügyfélkapcsolati munkatársak feladatainak koordinálása, számon kérése
  • ügyfélkapcsolati vezető helyettesítése
  • ügyfelekkel való kapcsolattartás (telefonon, e-mailben, személyesen, stb.)
  • ügyfelek igényeinek, problémáinak felismerése, megoldása
  • hibakeresés, hibaelhárítás támogatása
  • ügyfelek oktatása, tanácsadás
  • értékesítés támogatása
  • fejlesztés támogatása: tesztelés, dokumentálás

Online Marketing Manager

Fő szervezeti egysége: ügyfélszerzési és ügyfélkapcsolati csoport
  • a céges weboldalak menedzselése
    • marketing szövegek írása
    • hírek, blog szerkesztése
    • fejlesztéssel kapcsolatos hírek publikálása
    • online marketinggel (pl. SEO, SEM) kapcsolatos feladatok végrehajtása (adwords, hirdetés szövegek írása, költség optimalizálás, linkfelhő építés, stb.)
    • weboldal nézettség és konverzió növelése
    • lead-ek generálása
    • idegen nyelvű anyagok fordíttatása, feltöltése
  • elektronikus levelek küldése, direkt kapcsolattartás ügyfelekkel pl:
    • hírlevelek szerkesztése, küldése
    • érdeklődő adatbázis folyamatos építése, karbantartása
    • mérések készítése (KPI vezetése)
    • kapcsolattartás online médiával, hírszolgáltatókkal, partnerekkel, viszonteladókkal, webes fejlesztőkkel, tanácsadókkal
    • webes koncepció összeállításában történő közreműködés
    • folyamatos szakmai fejlődés (kiemelten az online marketing területén)

Pénzügyi asszisztens

Fő szervezeti egység: titkárság

Elsődleges feladata a cég pénzügyi ügyeinek adminisztrációja, kapcsolattartás az ügyfelekkel, az előfizetők szerződésének kezelése, iratok kezelése, postai ügyek intézése.
Adó, vám, bank és egyéb hatóságokkal, intézményekkel kapcsolattartás valamint bejelentések, bevallások intézése.


Rendszermérnök

Fő szervezeti egysége: fejlesztés

A munkakörhöz tartozó feladat elsősorban a cég működésének és a cég által nyújtott szolgáltatásokhoz szükséges berendezések és szoftverek működésének biztosítása. Ide tartozik a munkahelyi számítógépek és perifériák, valamint a szolgáltatás nyújtását biztosító berendezések felügyelete, rendszeres karbantartása, adminisztrálása. Továbbá a cég működése szempontjából fontos esetlegesen felmerülő adminisztrációs feladatok ellátása.
Értékesítésben, valamint ügyfélszolgálatban való részvétel, amennyiben az értékesítésnek/ügyfélszolgálatnak szüksége van szakmai segítségre, állásfoglalásra, esetlegesen ügyfélnél való megjelenésre, prezentálásra / telepítésre, felmérésre, hibaelhárításra.
Fejlesztésben való részvétel, amely a szoftver és hardver fejlesztők munkáját segíti elsősorban teszteléssel, hiba riportolással, dokumentálással.
Meglévő valamint, jövőbeni projektek esetén konkurencia és piacelemzési feladatok ellátása, valamint megoldások (szolgáltatások, termékek) jellemzőinek, paramétereinek megismerése, gyűjtése, rendszerezése és prezentálása.
Webes és adatbázis alapú fejlesztés. SQL alapú lekérdezések megfogalmazása, riportok készítése pénzügyi, értékesítési, ügyfélszolgálati belső elemzési célokból.
Folyamatos szakmai fejlődés, tanulás.


Tesztelők

Fő szervezeti egysége: fejlesztés

Kliens, szerver oldali szoftverek tesztelése, dokumentálása, karbantartás, javítása, konfigurálás, tanácsadás, prezentálás.
Elsősorban Linux és Windows alapú kliens-szerver alkalmazások tesztelése. Programozási nyelvek technológiák: JavasScript, PHP, kommunikációs protokollok, telekommunikációs protokollok.
Új technológiák megismerése és felhasználása.
Kapcsolattartás technikai kérdéskörben partnerekkel és ügyfelekkel.


Távközlési projekt manager

Főszervezetiegysége: ügyfélszerzési és ügyfélkapcsolaticsoport
  • hazai és nemzetközi távközlési partnerek felkutatása
  • InterConnect (nagykereskedelmi) szerződések megkötése, karbantartása
  • szolgáltatói és ügyfél összekapcsolódások menedzselése: tárgyalás, szerződéskötés, tervezés, implementálás, tesztelés, hibabejelentés, stb.
  • hangszolgáltatás árlista kezelése: percdíjak, számok
  • ártárgyalások (folyamatos költségcsökkentésre törekvés a minőség megtartása vagy növelése mellett)
  • elszámolások ellenőrzése, számla kiállítása, felügyelete társzolgáltatók felé
  • routing (pl: LCR, QR)
  • hazai és nemzetközi számok beszerzése, kezelése, kiosztása
  • rating szoftver fejlesztésének irányítása
  • hazai és nemzetközi távközlési és kapcsolódó jogszabályok, rendeletek megismerése, alkalmazása
  • kapcsolattartás hazai és nemzetközi felügyeleti szervekkel, a törvényi megfelelőség biztosítása, riportok elkészítése, beadása határidőre
  • KRA ügyintézés (nemzetközi szerveknél is)
  • ÁSZF felügyelete, módosítása, fordíttatása
  • statisztikák, riportok, elemzések készítése, alkalmazása, prezentálása

Ügyfélszolgálati munkatárs

Fő szervezeti egysége: ügyfélszerzési és ügyfélkapcsolati csoport

A munkakörhöz tartozó feladat elsősorban a cég ügyfeleivel való kapcsolattartás, problémáik és igényeinek felmérése, az ügyfél érdekeinek képviselete és továbbítása a cég más csoportjai, munkavállalói felé. Elsődleges szempont az ügyfél magas szintű, ügyfélbarát kiszolgálása, valamint az ügyfél tájékoztatása, és tanácsadás nyújtása szolgáltatásainkkal és szolgáltatás használatával kapcsolatosan.

A munkakörhöz tartozik másodsorban a cég fejlesztéseinek tesztelése, dokumentálása a kiadásokról, hibajavításokról az ügyfelek értesítése.

  • ügyfelekkel való kapcsolattartás (telefonon, e-mailben, személyesen, stb.)
  • ügyfelek igényeinek, problémáinak felismerése, megoldása
  • hibakeresés, hibaelhárítás támogatása
  • ügyfelek oktatása, tanácsadás
  • értékesítés támogatása
  • fejlesztés támogatása: tesztelés, dokumentálás


Közösségi élet

Közösségi élet

A VCC Live Hungary Kft.-nél az a közösség érdeke, hogy a munkatársak egymást segítsék, egymással jól kommunikáljanak, könnyen integrálódjanak, feszültségmentes légkörben végezzék mindennapi munkájukat.
Számunkra fontos, hogy dolgozóink a munkaidőn kívül is ápolják kapcsolataikat kollégáikkal ill. megismerjék egymást. Gyakran szervezünk közösségformáló, csapatépítő programokat, mindig egy-egy szervezeti egység dolgozói számára, legyen ez a fejlesztés, sales-marketing vagy éppen az ügyfélszolgálat.

Értékeink
  • Szigorú kiválasztási rendszer az új munkatársak felvételénél
  • Pro aktivitásra ösztönző légkör
  • Tanulási és fejlődési lehetőség, karrier építés
  • Közösséghez tartozás
  • Önmegvalósítás
  • Ízig-vérig tanuló vállalat vagyunk


Fényképes beszámoló