upc-esettanulmany

UPC esettanulmány

Inhouse és Outsource call centerek
intelligens összehangolása

 

A hatékony ügyfélszerzés elengedhetetlen minden gyorsan növekvő vállalat, így a UPC számára is. Az egyik leghatékonyabb ilyen tevékenység a telesales. A UPC az ügyfélszerzés felgyorsítására, valamint a kampányidőszakok miatt megnövekedett hívásmennyiség kezelésére saját inhouse call centerén túl outsource call centereket is bevont a telesales tevékenység végzésébe, melyeket a VCC Live rendszerének segítségével tud hatékonyan működtetni.

Adatvédelem: A hírlevélre történő feliratkozással Ön hozzájárul ahhoz, hogy a VCC Live Hungary Kft. az általa nyújtott szolgáltatásokkal kapcsolatos friss hírekről e-mailben rendszeresen tájékoztassa Önt. A hírlevélre történő feliratkozással Ön egyúttal hozzájárul ahhoz is, hogy a VCC Live Hungary Kft. a hírlevélről történő leiratkozásig az Ön nevét, e-mail címét, telefonszámát a hatályos Adatvédelmi Szabályzatban foglaltaknak megfelelően kezelje.