Esettanulmányok


Hogyan lehetséges az inhouse és az outsource call centereket összehangolni?


UPC esettanulmány

UPC esettanulmány


Inhouse és Outsource call centerek
intelligens összehangolása

 

A hatékony ügyfélszerzés elengedhetetlen minden gyorsan növekvő vállalat, így a UPC számára is. Az egyik leghatékonyabb ilyen tevékenység a telesales. A UPC az ügyfélszerzés felgyorsítására valamint a kampányidőszakok miatt megnövekedett hívásmennyiség kezelésére saját, inhouse call centerén túl, outsource call centereket is bevont a telesales tevékenység végzésébe, melyeket a Virtual Call Center rendszerének segítségével tud hatékonyan működtetni.

A Virtual Call Center cloud alapú megoldását bemutató esettanulmányt pdf fájlban tudja elérni a form kitöltését követően,a letöltés gombra kattintva.

Kérjük, adja meg adatait és kollégáink rövidesen felveszik Önnel a kapcsolatot!

Adatvédelem: A hírlevélre történő feliratkozással Ön hozzájárul ahhoz, hogy a VCC Live Hungary Kft. az általa nyújtott szolgáltatásokkal kapcsolatos friss hírekről e-mailben rendszeresen tájékoztassa Önt. A hírlevélre történő feliratkozással Ön egyúttal hozzájárul ahhoz is, hogy a VCC Live Hungary Kft. a hírlevélről történő leiratkozásig az Ön nevét, e-mail címét, telefonszámát a hatályos Adatvédelmi Szabályzatban foglaltaknak megfelelően kezelje.
close icon

A kintlévőség kezelés hatékonyságának növelése multichannel funkciók használatával.


Ferratum esettanulmány

Ferratum esettanulmány


Adósságbehajtás hatékonyságának növelése

 

A mobiltelefonos és internetes mikrohitelezéssel foglalkozó pénzügyi szervezet számára üzleti szempontból kritikus volt az adósságok behajtására fordított időt lerövidíteni, folyamatos törlesztésre ösztönözni ügyfeleiket – hogy a vállalat folyamatosan profitot termelhessen. Megoldásul a Virtual Call Center multichannel szolgáltatását választották.

A Virtual Call Center cloud alapú megoldását bemutató esettanulmányt pdf fájlban tudja elérni a form kitöltését követően, a letöltés gombra kattintva.

Kérjük, adja meg adatait és kollégáink rövidesen felveszik Önnel a kapcsolatot!

Adatvédelem: A hírlevélre történő feliratkozással Ön hozzájárul ahhoz, hogy a VCC Live Hungary Kft. az általa nyújtott szolgáltatásokkal kapcsolatos friss hírekről e-mailben rendszeresen tájékoztassa Önt. A hírlevélre történő feliratkozással Ön egyúttal hozzájárul ahhoz is, hogy a VCC Live Hungary Kft. a hírlevélről történő leiratkozásig az Ön nevét, e-mail címét, telefonszámát a hatályos Adatvédelmi Szabályzatban foglaltaknak megfelelően kezelje.
close icon