Hírek, aktualitások

Az Ügyfélszolgálati Konferencia szakmai támogatói és kerekasztal-résztvevői leszünk


XII. Ügyfélszolgálati KonferenciaA XII. Ügyfélszolgálati Konferencián a contact centerek és ügyfélszolgálatok hagyományos, szakmapolitikai témái mellett az innováció lesz a beszélgetések és előadások fókuszában. Az eseményen a VCC előadóként is részt vesz, a legújabb contact center megoldásokról szóló kerekasztal-beszélgetésen.

Legutóbb 2015 novemberében gyűlt össze az ügyfélszolgálati és call center-szakma, hogy egy országos fórumon osszák meg tapasztalataikat a technológiai változásokról, az iparág szabályozásáról. Hogy fél évvel később ismét megrendezik az Országos Ügyfélszolgálati Konferenciát, a szervezők szerint az előző esemény egyértelmű sikere és a szponzorációs kör bővülése indokolja.

A VCC is készül az eseményre, arany fokozatú támogatóként nem csak szakmai partnerek, hanem aktív résztvevők is leszünk: a május 19-i napot záró szekcióbeszélgetésen üzletfejlesztési vezetőnk, Málhai Péter osztja meg tapasztalatait az innovatív contact center megoldásokról.

A május 18-20-i rendezvény kiemelt témái az ügyfélszolgálati trendek, a szakmapolitika, a HR és a technológiai fejlesztés lesznek. A konferencia jó alkalom arra is, hogy ügyfeleinkkel kötetlenül beszélgessünk. A főszervező, a Protocall lehetőséget biztosít, hogy üzleti partnereink 15% kedvezménnyel vásárolhassák meg jegyüket. Találkozzunk Visegrádon!

A konferencia honlapján megtalálható a részletes program, és innen indítható a jelentkezés is.