Hírek, aktualitások

Workshop Kedvencek: Egyenleg felület és call center költség


A múlt heti sikeres workshopon előkerült néhány izgalmas, igen nagy érdeklődésre számot tartó téma. Ezért új sorozatot indítunk, amelyben sorra vesszük a felmerült kérdéseket. Az egyenleg felület és a call center költségek például kiemelt figyelmet kaptak az előadások utáni személyes egyeztetéseken. Elkészült ugyanis Virtual Call Center kliens felületének az a fejlesztése, amely lehetővé teszi, hogy az össze felmerülő költséget egy helyen, a hívás eredményeivel és az operátori teljesítményekkel együtt lehessen látni. Ezzel lehetőség nyílt akár a teljes call center vagy csak egy-egy projekt teljesítményének valós időben, napi vagy óránkénti bontásban való mérésére, miközben a rendszer figyelembe veszi az operátori, a hívás- és a call center költségeket is. A call center szakma általában szenved attól, hogy csak hosszas adminisztráció és több órás – vagy akár teljes napos – várakozás után készíthető csak el megfelelő költségelszámolás. A VCC új fejlesztése megkönnyíti az adminisztrációt és lehetőséget nyújt akár a bérszámfejtés elkészítésére is. A workshop óta eltelt héten néhány további, a témához kapcsolódó fejlesztés is elérhetővé vált. A személyes egyeztetések után is érkeztek ugyanis az ügyfélszolgálathoz kérdések és kérések, amelyeket folyamatos segítségnyújtás elősegítésére beépítettünk a szolgáltatásba.

egyenleg felület vcc - magyar nyelvű