Hírek, aktualitások

Workshop Kedvencek: Bejövő funkciók


Újabb állomásához érkezett a workshop kérdéseit taglaló sorozatunk. Ezúttal a bejövő funkciók kerülnek terítékre.

A bejövő folyamatokban az elmúlt időszakban számos fejlesztést vitt végbe a Virtual Call Center. Ezekből elsősorban a bejövő ügyfélszolgálatot üzemeltető ügyfelek profitálhatnak, akiket különösen érdekelt a várakozási sorok között beállítható prioritás, a várakozási sorban legrégebben várakozó ügyfél várakozási ideje, a bejövő folyamatok listája, a várakozási sor riport és az új bejövő folyamat, termináció állítás.

VCC workshop - Bejövő funkciók

Ezentúl lehetőség nyílik az egyes várakozási sorokat priorizálni, tehát beállítható, hogy adott időben különböző sorban, vagy akár különböző projektben várakozó ügyfelek közül melyik kerüljön először operátorhoz. Ezenkívül, új oszloppal egészült ki a valós idejű statisztika, amely segíti a bejövő hívásokat monitorozó supervisorok munkáját. A bejövő folyamatok listája és a várakozási sor riport új menüpontja is a kialakított bejövő struktúra gyors áttekintésében segít. A termináció állítás szintén hasznos kiegészítő funkció, segítségével megfelelő azonosítás után akár automatikus e-mail üzenet is küldhető a betelefonáló ügyfelek elérhetőségeire. Mindezek segítségével a VCC megoldást használó bejövő ügyfélszolgálatok az egyes bejövő folyamatok automatizálását még könnyebben vihetik végbe.