Hírek, aktualitások

Workshop 2011 szeptember


Az idei nyár – a nagy meleg ellenére – ismét nem volt uborkaszezon számunkra, ugyanis nagyon sokat dolgozott fejlesztő- és tesztelő csapatunk a Virtual Call Center 4.0 változatán, amelyet várhatóan szeptember 7-én teszünk közzé. Mivel az elmúlt 2-3 három hónapban sok fejlesztés történt, és a következő kiadás néhány strukturális változást is eredményez, szeretnénk meghívni Önt és kollégáit, hogy egy workshop keretében bemutathassuk újításainkat, még a kiadás előtt. Továbbá szeretnénk megosztani az elkövetkezendő időszakban megvalósuló terveinket, ötleteinket. Reméljük a Virtual Call Center 4.0 fejlesztéseivel sikerül lendületet adni ügyfeleinknek, az év utolsó 3-4 hónapjára.

– 2011. szeptember 5. (hétfő) 14:00-17:00

– 2011. szeptember 6. (kedd) 09:00-12:00

 

: Rózsadomb Étterem
: 1022 Budapest, Bimbó út 2.

Margit körútról a Keleti Károly utca felé lekanyarodni.

: 4-es 6-os villamossal a Mechwart liget megállónál leszállni, majd a Keleti Károly utcán felsétálni (1-2 perc)

Mammut kültéri parkolója, bejárat a Kisrókus utca felől. Kérjük előre jelezzék parkolási szándékukat!

:

  • Megvalósult igények – Virtual Call Center 4.0 új funkcióinak ismertetése (Málhai Péter, 1óra 15 perc)
  • Kávészünet (15 perc)
  • Betekintés a kulisszák mögé (30 perc):
    • A fejlesztés fejlesztése – fejlesztési és tesztelési folyamataink (dr. Fehér Gábor)
    • Ügyfélszolgálat és/vagy tanácsadás (Erdősi L. Elemér)
    • Idei fejlesztési tervek (Málhai Péter)
  • Kötetlen beszélgetés (60 perc)

  2011. szeptember 01. (csütörtök) 12 óra

Szeretnénk megkérni mindenkit, hogy abban az esetben, ha többen jönnének a workshop-ra, úgy mindenki külön regisztráljon, hogy pontosan tudhassuk a létszámot. Köszönjük szépen!

 

Várunk mindenkit szeretettel!