Hírek, aktualitások

Második Workshop


Ezúton szeretnénk meghívni április 7-én délután tartandó Workshopunkra, melyre szeretettel várjuk minden kedves Ügyfelünket, call center vezetőket, szupervizorokat.

Immár másodszor kerül megrendezésre a Virtual Call Center Workshop, melyen ismét családias hangulatban várjuk kedves Ügyfeleinket. Workshopunk célja, hogy személyesen ismertessük a Virtual Call Center fejlesztéseket, frissítéseket, illetve jövőbeli terveinket, melyekről Málhai Péter ügyfélkapcsolati vezető fog beszámolni.

Továbbá Csepregi Balács a Marketing szoftverek ügyvezetője bemutatja legújabb közös szolgáltatásunkat, a Virtual Call Center és a Mail Master integrációt, melynek célja a telemarketing kiegészítése email és SMS küldéssel.

A Workshop legfontosabb célja, hogy felmerülőkérdéseiket közvetlenül Nekünk tehessék fel, és azonnal megadhassuk rá a választ.

Az oldott, családias légkört szeretnénk fokozni a Workshop utáni kötetlen programmal, egy jóízű közös beszélgetés keretein belül.

Helyszín: Rózsadomb Étterem és Kávézó

Cím: 1020 Budapest, Bimbó út 2.

Időpont: 2011. április 07. csütörtök

Kezdés: 13 óra 45 perckor

 

Részletes program:

13:45:        Regisztráció

14:00:        „Virtual Call Center első negyedévesfejlesztései és jövőbeli tervei”

Témák: Kvótázás, összetett feltétel, script nyomtatás, API

Előadó: Málhai Péter (a Virtual Call Center Kft. Ügyfélszolgálat vezetője)

15:45:        Kávészünet

16:00:        „Az eredményesség növelése automatizált e-mail kommunikációval”

Mail Master előadás

Előadó: Csepregi Balázs ( a Marketing szoftverek ügyvezetője)

16:45:        Kávészünet

17:00:        Kerekasztal beszélgetés

Az esetlegesen felmerülőgyakorlati kérdések megválaszolása

*

Utána választható kötetlen közösségi program!