Hírek, aktualitások

Elkészült a Virtual Call Center 3.0


Az iCall Virtuális Call Center technológiánk már kettő éven át szolgálja ügyfeleinket, partnereinket. Számos call centerben üzemel itthon és külföldön. Segítségével telemarketing hívásokat bonyolítanak, piacfelmérést vagy politikai kutatást végeznek, ügyfélszolgálati irodákban érdeklődő hívásokat fogadnak, vagy épp automata ügyfélszolgálatokat üzemeltetnek.

Hallgattunk az értékes javaslatokra, ötletekre. Kikértük neves nemzetközi szakemberek véleményét. Kutatásokat végeztünk. Világszerte szakmai rendezvényeken jártunk. Mindezt tettük annak érdekében, hogy bemutathassuk a Virtual Call Center 3.0-t, amely cégünk legújabb és eddigi leginnovatívabb fejlesztése. Az iCall rendszer minden tudását, és sok más izgalmas újdonságot tartalmazó teljes körű call center megoldás.

&nbsp,

Néhány érdekesség:

  • A Virtual Call Center 3.0 az iCall alapjaira épül és kettő évig fejlesztették
  • Rengeteg szakmai innovációt és ötletet tartalmaz
  • Teljes call center megoldás, amely a legújabb hosztolt (ASP) technológiára és üzleti modellre épül
  • Egyszerű és átlátható díj rendszerrel büszkélkedhet
  • Minél többet és minél régebben használják, annál alacsonyabbak a tarifák

A Virtual Call Center 3.0 bemutatására Berlin-ben a Call Center World 2010 kiállításon fog sor kerülni. Minden jelenlegi, és leendő ügyfelünket ingyenes belépővel ajándékozzuk meg, és szeretettel várjuk a kiállításon. Igényüket a&nbsp,regisztráció-n tudják leadni.

A Virtual Call Center 3.0-ról további információ a rendszer önálló weboldalán, Virtual Call Center oldalon található.