Hírek, aktualitások

VCC Live – egy sikertörténet folytatása


VCC Live új brand

Az őszi szezon egyszerre két fontos változást is tartogatott számunkra: a cégcsoport neve VCC Live-ra változik, és birtokba vehettük “A” kategóriás budapesti irodánkat. Az új márkanévhez egy izgalmas, új arculatot is társítottunk – együtt kifejezik azt az üzleti irányt, melyre léptünk.

A Virtual Call Center alapítói, Tóth Szabolcs és Jalsovszky Tamás mindig is az aktuális telekommunikációs és call center-trendek előtt jártak, és e szerint hozták meg hosszú távú fejlesztési döntéseiket. Már akkor is a felhő alapú szolgáltatásban és az ehhez kapcsolódó üzleti modellben hittek, amikor a magyar cégek még a telepített rendszerekben látták a megoldást. A gazdasági válság évei is a Virtual Call Center üzleti felfogásának és bátorságának kedveztek: mivel költséghatékony, fenntartható, könnyen frissíthető rendszert kínáltunk, ügyfeleink minket választottak.

A technológia, így a felhő alapú szolgáltatások piaca és maga a call center piac viszont folyamatosan változik. Egy idő után úgy éreztük, a Virtual Call Center név nem fejezi ki azt, amit üzleti partnereink érezhetnek, amikor elkezdjük a közös munkát: egy komplex, modern megoldást kapnak, egyre több céges tevékenységüket támogatva. A hagyományos, hang alapú szolgáltatásainkat mára kiegészítik az egyedi és a tömeges sms- és emailküldésre, chatre épülő csatornáink, a vállalatok contact center-igényeinek megfelelve.

Az ügyfelekkel való kapcsolattartás már nem csak egy vállalati feladat a sok közül. Alapvetően meghatározza, gyorsan befolyásolja a brandről alkotott képet. Az ügyfélszolgálat az előretolt kommunikációs “vonala” a vállalkozásnak. Minél hatékonyabb, proaktívabb az ügyfelek kiszolgálása, az értékesítés, vagy panaszaik kezelése, annál értékesebb a márka, és annál nagyobb lehet a versenyelőnye. A vállalati folyamatokat az egymással összekapcsolt, friss adatokat szolgáltató contact center csatornák tudják a legjobban támogatni.

Ezért döntöttünk úgy, hogy frissítjük a brandet, melyen nap mint nap dolgozunk, és melyben a következő években is komoly fejlődési lehetőségeket látunk. A VCC Live utal arra a névre, ahogy legtöbb üzleti partnerünk említett minket. Így teremtettük kapcsolódási pontot eddigi történetünkkel.

A Live pedig kifejezi azt, mely minden szolgáltatásunkban közös pont: a valós idejű, élő kommunikáció erejét. Abban hiszünk, hogy ez a gondolat, vagyis az emberközpontú kommunikáció minden technológiai fordulatot túlél majd.

Az év első felében egy másik vállalati mérföldkövet is előkészítettünk: szeptemberben beköltözhettünk a budai Krisztina Palace irodaházba. Az “A” kategóriás, tehát legmagasabb biztonsági és kényelmi előírásoknak megfelelő épületben egy hosszú távon is tágas és inspiráló teret álmodtunk meg a VCC csapatának – egy olyan helyszínt, ahol munkaidő után is van élet a fotelek körül, és ahová üzleti partnereink is szívesen járnak vissza.