Hírek, aktualitások

Válságban is tartja magát a call center szektor!


Friss felmérés szerint a call center munkák Magyarországon legalább 28,000 embernek adnak megélhetést

A call centerek térhódítása folyamatos. Az évtized elején még csak a telekommunikációs és pénzügyi szektorban, illetve a közüzemek esetében volt rá példa. Manapság már a vidéki önkormányzatoknál sem ritka a call center üzemeltetése. A Humán Erőforrás Alapítvány (HEA) vezetője – Tóth Éva Mária – szerint ez a terület a válságban is megőrizte lendületét, bár néhány üzleti területen mutatkozott megtorpanás. Mi több, a call centerek a legrugalmasabb munkahelyek közé tartoznak, és lehetőséget biztosítanak a karrier építésre, legyen bár pályakezdő vagy középkorú, valamennyi középfokú végzettséggel rendelkező számára.
(forrás: NOL cikk)

A call centerek térhódítása folyamatos. Az évtized elején még csak a telekommunikációs és pénzügyi szektorban, illetve a közüzemek esetében volt rá példa. Manapság már a vidéki önkormányzatoknál sem ritka a call center üzemeltetése. A Humán Erőforrás Alapítvány (HEA) vezetője – Tóth Éva Mária – szerint ez a terület a válságban is megőrizte lendületét, bár néhány üzleti területen mutatkozott megtorpanás. Mi több, a call centerek a legrugalmasabb munkahelyek közé tartoznak, és lehetőséget biztosítanak a karrier építésre, legyen bár pályakezdő vagy középkorú, valamennyi középfokú végzettséggel rendelkező számára. (forrás: http://nol.hu/ajanlo/20090716-lathatatlan_legio_a_vonal_vegen)