Hírek, aktualitások

Újabb sikeres workshopon vagyunk túl


Múlt csütörtökön tartotta a Virtual Call Center az idei év első workshopját, ismét kiemelkedő sikerrel. A hasonló rendezvények mindig nagy közérdeklődésre tartanak számot, hiszen az ügyfelek itt tájékozódhatnak a legújabb fejlesztésekről. Most közel ötven főnek tartottak előadást a VCC ügyfélszolgálatának képviselői, Málhai Péter és Erdősi Elemér. Szó esett többek közt az új, nagysikerű Click to Callról, a speciális bejövő folyamatokról, számos, a várakozási sorokkal kapcsolatos kérdésről, a minőség ellenőrzési modulon megtalálható új adatokról, az új környezeti mezőkről az export szerkesztőben, a gyorsbillentyűkről és az egyenleg felületről. Az előadásokat követően bárki szabadon feltehette kérdéseit. A workshop ezen része mindig az egyéni igények legteljesebb kiszolgálását célozza, hogy minden egyes résztvevő a saját problémáit vitathassa meg személyesen a VCC képviselőivel. A felmerült kérdések leginkább az elmúlt három-négy hónap fejlesztéseivel voltak kapcsolatosak, sok esetben az előadásokon már ismertetett témakörökben. Különösen érdekelte a résztvevőket a VCC Click to Call szolgáltatása, az egyenleg felület és a bejövő funkciók változásai. Továbbá igen nagy érdeklődés övezte a költségek mérésével és kimutatásával kapcsolatos kérdéseket. [vcc-album id=10489]