Hírek, aktualitások

Új Virtual Call Center árcsomagok


Új évszak, új hónap, új csomagok. A Virtual Call Center 2014. szeptember 1-én bevezeti új árcsomagstruktúráját.

Új Virtual Call Center árcsomagokA korábbi In, Out és Pro árcsomagok helyett az ügyfelek a Basic, a Standard, a Professional, illetve a Premium csomagok közül választhatnak. A jelenlegi ügyfelek mind a Professional csomagba kerülnek, a már meghatározott árazás szerint.

„A csomagok kialakítása az ügyfelek eltérő igényei miatt került sor. Bevezetésükkel szélesebb körben tudjuk biztosítani megoldásunkat, pontosan illeszkedve méretükhöz és tevékenységükhöz” – mondta el Tóth Szabolcs, a cég ügyvezetője. A korábbi konstrukcióban ugyanis előfordult, hogy a kisebb (potenciális) ügyfelek igényei nem találkoztak a Virtual Call Center által kínált funkcionalitással és díjazással, ez a helyzet pedig nem volt előnyös egyik fél számára sem. „Folyamatosan gyűjtöttük az információt, hogy különböző típusú ügyfeleinknek milyen eltérő igényeik vannak, és pontosan milyen funkcionalitás-listára lenne szükségük.”

Tehát a kis létszámú, kevesebb funkcionalistást alkalmazó ügyfelek mostantól olcsóbban használhatják a szolgáltatást. További előny számukra, hogy az egyszerűbb csomag használta gyorsabban elsajátítható, így nem kell a technikai részletekkel vesződniük, hanem gyakorlatilag rögtön alkalmazhatják a Virtual Call Center megoldását. A Professional és a Prémium ügyfeleket illetően a Virtual Call Center egyedibb megoldásokat és több személyes segítséget biztosít az ezen csomagot választóknak..

Basic

A legegyszerűbb árcsomag (4 900 Ft/munkaállomás/hó) tehát viszonylag kevés funkcionalitást tartalmaz, de így is tökéletesen kiszolgálja a KKV szektor árérzékenyebb vállalkozásait, ahol általában kislétszámú, mindössze 3-10 fős call center dolgozik.

Standard

Ez az árcsomag (9 900 Ft/munkaállomás/hó) azoknak a call centereknek kitűnő választás, amelyeknek bár nincs szükségük minden hatékonyságnövelő lehetőségre, de nap mint nap dolgoznak az általános call center funkciókkal. Tóth Szabolcs elmondása szerint körülbelül ez a csomag felel meg a legtöbb jelenleg a piacon résztvevő versenytárs által kínált szolgáltatásoknak, azonban a VCC garantálja a technikai biztonságot a Standard csomagot választók számára is.

Professional

A következő szint (14 900 Ft/munkaállomás/hó) a professzionális inhouse vagy outsource call center számára készült, hogy megfeleljen minden, a call centerek hatékony működtetéséhez szükséges igénynek. Támogatja például a minőségbiztosít, a nagyobb és komplexebb call centerkben a csapatszintű operátor- és supervisorkezelést, illetve hogy a csapatok segítségével megoldhatóvá váljon több, különböző call center üzemeltetése is. A CRM és az ERP rendszerekkel való integráció nyomán automatizálható számtalan maunális feladat, amellyel emberi erőforrás takarítható meg és professzionálisan kezelhető az ügyféállomány. Ezzel az árcsomaggal tehát könnyen és hatékonyan boldogul bármely nagylétszámú operátort foglalkoztató cég.

Premium

A legmagasabb szintet a Premium árcsomag (24 900 Ft/munkaállomás/hó) képviseli, amely a Professionalhoz képest további adatvédelmi funkciókat tartalmaz. Ezek elsősorban pénzintézetek számára hasznosak, hogy kielégíthessék a jogszabályok és ügyfeleik által elvárt speciális adatvédelmi és adatbiztonsági igényeket. Természetesen a Premium árcsomaghoz a minden korábbinál magasabb szintű ügyfélszolgálat is hozzátartozik.

Bármelyik csomag tetszőleges számú operátorral használható, és az igények megváltozása, fejlődése esetén bármikor lehetőség van a változtatásra, az egy –  vagy akár a többszinttel való –  feljebblépésre. További információval a VCC munkatársai szívesen állnak az érdeklődők rendelkezésére.

2014/15 tanév Call Center Akadémia banner

Magyarország első számú call center fóruma