Hírek, aktualitások

Új SMS-szolgáltatás a Virtual Call Centernél


November 1-től új szolgáltatást vezet be a Virtual Call Center: már nemcsak email, de SMS üzenetek is kiküldhetők a rendszerből.

Új SMS szolgáltatás a Virtual Call CenternélAz új szolgáltatás nagyban segíti a multikommunikációs információáramlást a vállalat és ügyfelei között. A beszélgetések során az ügyfelek számára fontos információk az email mellett már SMS formájában is eljuttathatók.

A rendszer rugalmasságát és hatékonyságát igazolja, hogy az SMS üzenetek tartalma a praktikus kezelőfelület segítségével nagyon könnyen személyre szabható, megkönnyítve így az operátorok munkafolyamatait is. Az új többcsatornás szolgáltatás kiválóan alkalmas a beszélgetések utáni rövid összefoglalók, legfontosabb információk, ügyfélkérések gyors és hatékony eljuttatására.

Az új, nemzetközi szolgáltatás bevezetésével egy rendszeren belül menedzselhető az ügyfelek írásos tájékoztatása, amellyel a Virtual Call Center újabb lépést tett a többcsatornás kommunikáció irányába, ezzel is szolgálva jelenlegi és jövendő ügyfelei kényelmét.

 

2014/15 tanév Call Center Akadémia banner

Magyarország első számú call center fóruma