Hírek, aktualitások

Új funkciókkal bővült a Mobile App!


VCC Mobile App új funkciók

December óta elérhető alkalmazásunk, a Mobile App az eddigi visszajelzések alapján gyorsan átláthatóvá teszi a területi értékesítői munkát és az ügyfélkezelési lépéseket. A folyamatosan bővülő funkciókkal a teljes céges folyamatmenedzsmentet támogatjuk – a legutóbb kiadott verzióban a hangrögzítés, az adatlapkitöltés és a hívástermináció is elérhetővé vált.

Mobile App szolgáltatásunk a debütálás óta bizonyította, hogy jó irányba indultunk a fejlesztéssel: a kliens funkciók mobileszközre való átültetése helyett teljes céges optimalizálásban gondolkodtunk.

Az első visszajelzések mutatják, hogy a vállalkozások számára éppen a cégen belüli – nem call center tevékenységet végző – értékesítési, ügyfélkezelési események összehangolása, az így hozzáférhető adatok ügyfélkommunikációba való beépítése jelenti a segítséget. Az appot elsőként területi képviselők, door-to-door értékesítők munkafolyamatainak támogatására hoztuk létre.

A legutóbbi verzióban lehetőség nyílik a bejövő és kimenő hívások rögzítésére, és automatikus feltöltésére wifi és / vagy mobil adatkapcsolaton keresztül is.

Szintén új lehetőségként, egyedi ügyféligény alapján került be a HTML 5-alapú adatlap- vagy űrlapkitöltés, mely a területi és door-to-door sales munkakörökben dolgozó kollégáknak jelent segítséget. A scriptszerkesztést hamarosan minden megrendelő számára elérhetővé és egyben egyszerűbbé tesszük azzal, hogy alapszintű kódolási ismeretet sem követel majd meg.

Az applikációban nemrég megjelentek a hívásterminációs beállítások, így az egyes üzleti beszélgetéseket saját szempontok szerint lehet besorolni, és hozzájuk további teendőket rendelni.

Az alkalmazás legfrissebb verziója elérhető a Google Play áruházban.