Hírek, aktualitások

Új esettanulmány taglalja a Virtual Call Center előnyeit


VCC esettanulmány illusztráció2010 óta számos magyar és nemzetközi telesales, telemarketing és telekommunikációs vállalat használja a Virtual Call Center megoldását kampányaik és ügyfélszolgálati tevékenységük támogatására, mivel az mind üzemeltetési, mind a fejlesztési, mind pedig a működtetéshez szükséges erőforrásigények kapcsán kiemelkedik a versenytársak közül. Most nyilvánosságra került az egyik együttműködésről készült esettanulmány, amely ügyfélspecifikusan taglalja a VCC előnyeit, így az ügyfeleink még bővebb tájékoztatást kaphatnak a használt szolgáltatásról. Az elmúlt négy év során számos cég használta és használja sikeresen szoftverünket, ezért reméljük idővel több hasonló tanulmány is elkészülhet. Amennyiben Ön is kíváncsi az eredményekre, kérjük töltse le az esettanulmányt a következő oldalról: www.vcc-live.hu/esettanulmany