Hírek, aktualitások

Színesítsd meg a munkát a Virtual Call Centerrel!


A call center világban a monotonitás tűrésére nagy szükség van. A Virtual Call Center különféle témái segítenek a munkavégzésben.

Az Egészségügyi Világszervezet számos kutatása kimutatta már, hogy a munkahelyi monotonitás milyen veszélyes. A munkahelyi stressz egyik fő okozójaként olyan negatív egészségügyi hatásai lehetnek, mint a különféle szív- és érrendszeri megbetegedések, depresszió, gyomorbántalmak vagy allergia. A call centerek esetén sokszor nehéz megoldani a monotónia minimalizálását. A VCC által kínált témák (skinek) azonban lehetőséget nyújtanak az egyhangúság csökkentésére.

többféle választható VCC skin„Sok call centeres tevékenység jár monoton munkavégzéssel, főleg az operátorok számára” – mondta el Erdősi Elemér, key account manager. „Kimenő hívások esetén a kampányok ugyan váltakoznak, de azon belül a script ugyanaz, és ez állandóan ismétlődő beszélgetésvezetést eredményez. Ebből a helyzetből segít a VCC kizökkenteni az operátort, mivel az alkalmazás kerete a felhasználó hangulatának megfelelően változtatható.”

A VCC, megoldása minden eleménél fontosnak tartja a személyre szabhatóságot. Az alkalmazás keretének beállíthatóságával is segíteni szeretné a felhasználókat, hogy közelebb kerülhessenek munkaeszközükhöz.

Jelenleg ötféle háttér érhető el. Alapértelmezettként a VCC felhős designja jelenik meg, és ez is a legnépszerűbb az ügyfelek közt (jelenleg majdnem egyharmaduk használja azok közül, akik a VCC összes ügyfelének felajánlott skinek közöl választhatnak). Főleg tavasszal és nyáron azonban  21 százalékkal komoly versenytárssá lép elő a vidám, friss Zöld béka, amely egyébként időszakosan változik is: nyáron napszemüveget kap, míg télen sapkában fagyoskodik. A Lila virág a második legkedveltebb téma, 22 százalékával megelőzi a békát is. Általában a hölgyek kedvence, akik rögtön a telepítés utáni első belépésnél ki is választják. Később pedig nem kell újra beállítaniuk, hiszen az alkalmazás megjegyzi a beállítást – bár az bármikor módosítható. Az inkább IT beállítottságú supervisorok és adminisztrátorok – akik jelenleg a felhasználók 18 százalékát jelentik – a Konzervatív névre hallgató, egyszerű fekete skint kedvelik.  Az Autós design a legritkább, ezt mindössze 8 százalék használja, főleg a fiatalabb operátorok és supervisorok, első autójuk megszerzésének időszakában.

A VCC kiemelt, VIP ügyfelei saját témát is igényelhetnek, amely a brandépítés szempontjából igen kifizetődő. Például a UPC, Invitel vagy Comforce már egyedi logóval ellátott háttérrel rendelkezik, növelve ezzel a cégen belüli összetartozás érzését. Ahol azonban még nincs önálló vállalati skin, jellemzően a saját színvilághoz legközelebb állót választják, utána pedig rábízzák az operátorra, hogy hangulata szerint állítsa be a kliens keretét. Ezzel a cégek élénkebbé teszik az alkalmazást és kellemesebb munkakörnyezetet biztosítanak az operátoroknak, amely végső soron a fluktuáció csökkentése szempontjából előnyös.

2014/15 tanév Call Center Akadémia banner

Magyarország első számú call center fóruma