Hírek, aktualitások

Regisztráció 2012. június 14.


Nagyobb térképre váltás

Program:

08:30-tól
Regisztráció

09:00-09:40

  • Milyen kiválasztási formát alkalmazzunk?
  • Miben segít az Assessment Center?
  • Cég specifikus, hatékony munkaerő kiválasztása – Kik illenek valójában közénk?
  • Hogyan állítsunk össze AC-t?
  • Mire használhatjuk fel az AC-n szerzett ismereteinket a további együttműködésben?

09:40-10:00
Kávészünet

10:00-10:40

  • Mikor fejeződik be egy új munkatárs képzése?
  • A csoportos vagy az egyéni képzés a hatékonyabb?
  • Szakmai vagy kompetencia tréning?
  • Meddig motivál a jutalék?
  • Mikorra érezhető a tréningek hatása?

10:40–11:00
Kávészünet

11:00-11:40

  • Hogyan növelhetem az ügyfél elégedettséget ügyfélszolgálatomon?
  • Mi történik a vesztett hívásokkal, valóban elvesznek, vagy csak átalakulnak?
  • Mi történik a várakozó ügyfelekkel?
  • Miért fontos az ügyfél azonosítás?
  • Hogyan mérhető a bejövő hívások kiszolgálása?

Utána szabadon kérdezz-felelek beszélgetés!

A rendezvény részvételi díja: 12 000 Ft + ÁFA/fő, mely tartalmazza az kávészünetek alatti korlátlan fogyasztást, az előadások anyagát és egyéb oktató anyagokat.