Workshop május 9.
Program:
08:30-tól
Regisztráció
09:00-09:40
Kiválasztási folyamat hatékonysága és hatásai az indulásra – Horváth András (McCall Telemarketing Kft.) és Tóth Boglárka (Klicker Consulting Kft.) előadása
- Milyen kiválasztási formát alkalmazzunk?
- Miben segít az Assessment Center?
- Cég specifikus, hatékony munkaerő kiválasztása – Kik illenek valójában közénk?
- Hogyan állítsunk össze AC-t?
- Mire használhatjuk fel az AC-n szerzett ismereteinket a további együttműködésben?
09:40-10:00
Kávészünet
10:00-10:40
Miért képezzük tovább, ha már mindent tud? – Horváth András (McCall Telemarketing Kft.) és Tóth Boglárka (Klicker Consulting Kft.) előadása
- Mikor fejeződik be egy új munkatárs képzése?
- A csoportos vagy az egyéni képzés a hatékonyabb?
- Szakmai vagy kompetencia tréning?
- Meddig motivál a jutalék?
- Mikorra érezhető a tréningek hatása?
10:40–11:00
Kávészünet
11:00-11:40
Hatékonyságnövelő tippek – Málhai Péter (Virtual Call Center Kft.) előadása
- Hogyan növelhető az elért ügyfelek száma?
- Mit csinál az operátor a munkaidejében?
- Hogyan segíthet egy rendszer az operátorok folyamatos képzésében?
- Hogyan tegyük mérhetővé a minőséget?
- Hogyan mérhető a call center hatékonysága? Mit érdemes mérni?
Utána szabadon kérdezz-felelek beszélgetés!
A rendezvény részvételi díja: 12 000 Ft + ÁFA/fő, mely tartalmazza az kávészünetek alatti korlátlan fogyasztást, az előadások anyagát és egyéb oktató anyagokat.
Időpont: 2012. május 9-10., délelőtt 9 órától
Helyszín: Lánchíd 19 Design Hotel
Cím: 1013 Budapest, Lánchíd utca 19.
