Hírek, aktualitások

Partnering 2012


2012. február 22. és 24. között immár kilencedszerre kerül megrendezésre a Partnering Konferencia, a festői Lillafüredi hotelban. A Virtual Call Center ismét, mint kiállító vesz részt a rendezvényen, úgyhogy, ha arra járnak, nézzenek be kollégáinkhoz!

Ez a kép tegnap a bepakolás után készült:

Partnering Konferencia 2012 Lillafüred

A kiállítás “Nicsak, az ügyfél beszél!” címmel lett meghirdetve.

Az idei konferenciára a közelmúltban felújított lillafüredi Palota Szállóban kerül sor. A három napos rendezvényen egymást váltják majd a plenáris és szekcióülések, szakmai műhelyek, a kiállítóstandoknál és a fehér asztal mellett folyó konzultációk.

Rengeteg előadó közreműködésével folyik majd a rendezvény, így a három nap alatt a következő témák kerülnek terítékre:

  • A legjobb szolgáltatás az, amit nem kell igénybe venni!
  • Mit lát az ügyfél a vállalatok erőfeszítéseiből?
  • Meddig javítható költséghatékonyan az ügyfélélmény?
  • Egyedül nem megy? – Stratégiai kérdések a hálózatépítésben.
  • Hogyan építhetünk a generációk információszerzési szokásaira?
  • Milyen bevált átalakításokat, fejlesztéseket generált a válság?
  • Versenyképes-e még a szubjektivitás?
  • Kintlévőség – kint is marad?
  • Help! – Klasszikus támogató funkciók újratervezése.
  • Nagy befolyásoló képességgel rendelkező személyek, ügyfélként szerzett tanulságos történetei.
  • Vezetői beavatkozást, megoldást igénylő esetek.