Hírek, aktualitások

Novemberi fejlesztések II.


Fejlesztések:

Újabb lépést tettünk testre szabható statisztikák feléés mostantól már a hívásstatisztikában, kimenő riportban, wallboard-on, bejövő statisztikában, bejövő riportban lehetőség van egyedi oszlopokat készíteni saját számítás alapján. Ezek nem helyi gépen tárolhatóak, hanem az egész Call Centerre érvénybe lépnek. (Minden nem operátori felhasználó láthatja az új oszlopokat). Így olyan számításokat is láthatunk realtime a statisztikában, amit eddig csak excel-ben tudtunk elkészíteni. Ezeknek az oszlopoknak a szerkeszthetősége jogosultsági szinten szabályozható. A funkcióval kapcsolatban az ügyfélszolgálat tud segíteni.

Az operátori jutalékok exportba való bekerülése jogosultsághoz köthető.

Projektfüggetlen CDR statisztikában látszódik a projekt ID és a beállított termináció is.

Kibővítettük az utómunka elérése esetén életbe lépő funkcionalitást. Most már beállítható, hogy utómunka esetén, hard limit elérésekor történjen-e automatikus termináció rögzítés egy kiválasztott terminációra. A funkcióval kapcsolatban az ügyfélszolgálat tud segíteni.

A Minőség ellenőrzés statisztikában az operátor, szünet alatt, jogosultságtól függően megtekintheti az összes projektben kapott értékeit. A funkció alapértelmezetten tiltott.

Várakozási sornál beállítható, hogy vesztett hívás esetén (ügyfél leteszi), akkor bekerüljön-e valamely projektbe a hívás mint lejárt idejű közös listás visszahívás, és ha igen, akkor milyen megjegyzéssel

Minden e-mail sablonhoz külön csatolmány állítható be maximum 3MB méretig,
az e-mail csatolmány küldése feltételhez köthető (operátor kiválasztotta-e a scriptben a megfelelő értéket). A funkcióval kapcsolatban az ügyfélszolgálat tud segíteni.