Hírek, aktualitások

„Nemcsak a szakmai fejlődés, de a jó hangulat is garantált lesz” – Interjú Székely Noémivel, a Call Center Akadémia háziasszonyával


Október 21-én rajtol a Call Center Akadémia új tanéve. Számos újítás várható, így például a call center szakma neves szakértőjének, Székely Noémi részvétele, aki Nogrády Norbert mellett látja majd el a háziasszonyi teendőeket.

Székely Noémi - Call Center Akadémia„Több mint 20 éve dolgozom az ügyfélkapcsolati szakmában, ezalatt jónéhány  multinacionális vállalat vezetői csapatának tagjaként számos új feladattal bíztak meg.  Mivel szeretem a változatosságot és támogatom a folyamatos megújulást,  szívesen kalandozom el olyan területekre, ahol új kihívások, izgalmak várhatnak rám” – kezdte Székely Noémi. A Call Center Akadémia pedig éppen ilyen kihívásnak ígérkezik. Ráadásul hiánypótló eseményről beszélhetünk, mivel – ahogy a JobContact munkatársa fogalmazott – az ügyfélkapcsolati szakma jelentősége és fontossága egyre nő, ám sajnos még a jól teljesítő nagyvállalatok sem tudnak megfelelő mennyiségű pénzt áldozni a külföldi konferenciákon való részvételre. A kisebb cégek munkatársainak pedig szinte egyáltalán nincs lehetőségük olyan új külföldön már bevált gyakorlatok, trendek megismerésére, amelyek alkalmazásával megkülönböztethetnék magukat a versenypiacon. „A CCA szakmai programja éppen ezt a hiányt hivatott pótolni hazánkban, így nem véletlen, hogy a rendezvény mottója is az alábbi: Reméljük, hogy az Ön sikereihez is hozzájárulhatunk!”

Székely Noémi bízik abban, hogy az Akadémián keresztül sok, a szakmáért lelkesedő kolléga tudja majd meglévő tudását még magasabb szintre emelni. „Olyan kiváló szakmai előadásokra és gyakorlati bemutatókra  számítok, amelyek során valamennyi résztvevőt sikerül bevonni a témák megvitatásába, így folyamatos aktivitás várható az én részemről is” – mondta el,  hozzátéve, hogy külön kérdésekkel készül, amelyek fokozzák majd az interaktivitást. Sőt, Nógrády Norbert kollégájával minden nap elején ki fogják fejteni ellentétes álláspontjukat az adott témával kapcsolatban, így ösztönözve további gondolkodásra a résztvevőket. „Ha mindehhez humort is párosítunk, nemcsak a szakmai fejlődés, de a jó hangulat is garantált lesz!”

Ezek után nem csoda, hogy olyan közösség felépítéséhez szeretne háziasszonyként hozzájárulni, amely „a tudásszint növelése mellett a jövőben is számíthat egymásra, ha valamely tagjának szakmai kérdése vagy problémája merül fel.” És ezt a reményét minden szervező szívből támogatja.

2014/15 tanév Call Center Akadémia banner

Magyarország első számú call center fóruma