Hírek, aktualitások

Már lehet jelentkezni a jövő tanévre a Call Center Akadémián


VCC Call Center Akadémia logóMég le sem zárult az idei tanév, de a Virtual Call Center boszorkánykonyhájában már a jövő évi Call Center Akadémia előkészületei folynak. Számos újítást hoz majd a 2014-es őszi félév.

Az oktatás például – az egyetemi kurzusoknak megfelelően – kreditrendszerben folytatódik majd, így minden előadás után krediteket kapnak a résztvevők. Új leckekönyv is készül a könnyebb adminisztráció érdekében. Továbbá új házigazdája is lesz az eseménynek, Nógrády Norbert, a Jobcontact neves call center szakértője. Az előadások októberben indulnak, az első a call center munkaerővel és a gamificationnel foglalkozik majd. Az év folyamán sor kerül a statisztikák, a minőségbiztosítás, a kampányfolyamatok, a távmunka management és az ügyfélelégedettségi technikák megvitatására is. Jelentkezni pedig az alábbi elérhetőségeken lehet: Web: www.call-center-akademia.hu E-mail: rendezveny@call-center-akademia.hu Telefonszám: +36 30 9284420