Hírek, aktualitások

Már élőben is beszélgetünk


Felgyorsult világunkban az email és sokszor már a telefon is túlhaladottnak látszik. Májusban a Virtual Call Center ezért elindította livechat szolgáltatását, hogy minden látogató élő és azonnali segítségét kaphasson, megkönnyítve így az eligazodást és az információáramlást. A hatékonyabb kapcsolatfelvétel és a gyorsabb reakcióidő okán a hónap kezdete óta minden a VCC honlapjaira érkező látogató segítséget kérhet az értékesítőktől egy pop-up ablak felugrása után. A közvetlen kommunikációt segítő ablak 30 másodperccel az érdeklődő honlapra kattintása után jelenik meg, aki ekkor eldöntheti, hogy reagál-e az üdvözlésre és adatai megadásával kér-e segítséget. Ha igen, akkor az adott értékesítő megkapja az üzentet és elkezdődik a chat. A szolgáltatás a VCC összes aloldalán elérhető a megfelelő nyelveken. A rendszer határozottan megkönnyíti a kapcsolatfelvételt. Az ügyfelek pozitív visszajelzései nyomán a VCC ígéri, hogy a tapasztalatok elemzésre kerülnek és a rendszer még tovább finomítjuk a tökéletes ügyfél-elégedettség elérése érdekében.