Hírek, aktualitások

Ki van a vonalban? (iCall UPDATE)


Magyarul, ha az egyik kampány ügyében telefonál az operátor, akkor jelenjen meg egy bizonyos hívószám a hívott készülékén, még egy másik projekt ügyében egy másik, és így tovább.A gyakorlatban ez akkor lehet szükséges, ha a kampányban visszahívásra számítanak, és más-más számokon ülnek azok az ügyfélszolgálatos/értékesítő kollegák, akik az adott termékkel/céggel foglalkoznak. Az iCall következő verziójában rendkívül egyszerűen (egy kattintással a kampány adatlapján) tudjuk kiválasztani melyik hívószámunk jelenjen meg a kampány kimenő hívásainál. Sőt, szükség esetén a hívószámok cseréje akár kampány közben is lehetséges. Régebben egy ilyen eljárás napokat vehetett igénybe: szükséges volt a távközlési szolgáltatások megrendelése, kiépítése, illetve ezt követően külön-külön szakember által az alközpont és a call center konfigurálása. Napjainkban az integrált call center technológiának köszönhetően, az alközponti és call center funkciók szorosan együttműködnek, így nincs szükség semmilyen bonyolult módosításra a hívószámok beállításához.