Hírek, aktualitások

Júniusi fejlesztések


Fejlesztőink ismét teljes erőbedobással dolgoztak az elmúlt két hétben is, hogy az Önök igényei mihamarabb teljesülni tudjanak. Reméljük, ismét hasznos újításokkal tudunk szolgálni Önöknek. Könnyebb és eredményesebb munkát kívánunk!

:

  • Scriptben amennyiben egy vezérlő fölé behúznak egy új szöveg vezérlőt, akkor automatikusan bekerül az alatta lévő vezérlőhöz hozzárendelt mező címkéje is.
    • Például: ha egy szövegdobozhoz hozzá van rendelve a name mező (aminek a címkéje a Név), és fölé húzok egy szöveg vezérlőt, akkor abba automatikusan beíródik a “Név” szó.
  • A scriptben a rádiógomb és a legördülő menü vezérlőknek lett egy új tulajdonsága: az “automatikus továbblépés”. Amennyiben ki van választva egy mező, és nincs egyéb kötelező mező az oldalon, akkor kiválasztás esetén automatikusan továbblép a script a megfelelő oldalra
  • A script betöltődése optimalizálva lett.
  • A script kódszerkesztőjében a kombinált választás vezérlő mindkét elemére lehet feltételt írni.
  • Scriptben, a szám típusú szövegdoboznál, lehetőség van minimum és maximum értéket megadni
  • A Dátum és Idő vezérlőnél lehetőség van megadni, hogy a megjelenített idő mennyivel legyen automatikusan módosítva
  • A “Call Center Beállítások” részen, lehetőség van megadni, hogy a scriptben, vezérlő kiválasztásakor az egyedi azonosító vagy a címke jelenjen-e meg.
  • Ezentúl automatikusan jelzésre kerül, ha az ügyfél történetben a Rekordok Események részen a supevisor újként visszaforgat rekordokat.
  • A projekt nevére kattintva a következő változások történtek:
    • a csapatok rész külön fülre került, a helyére pedig 2 grafikon került be
      • az első kördiagram az adatbázis állapotát tartalmazza
      • a másodikon a hívás statisztika kivonata látható (FONTOS: részletesebb információkért bal egérgombot nyomva tartva jelölje ki a kívánt időszakot)
        VCC fejlesztés - diagramok használata
  • A rekordok listájában az operátorok szűrési részéhez bekerült egy “operátor nélküli” lehetőség, így az operátorhoz nem tartozó rekordokra is lehet szűrni (bővebb információért forduljon az ügyfélszolgálathoz)
  • Bekerült egy új „Látható” gomb a szünetkódok részhez, amellyel szabályozni lehet, hogy mely szünetkódokat láthatja az operátor. Amennyiben egy szünetkódnál nincs kijelölve, hogy látható, akkor az csak a supervisornál jelenik meg a valósidejű statisztikában. (bővebb információért forduljon az ügyfélszolgálathoz)
  • Ezentúl az infoablak (wallboard) statisztikában lehetőség van kinagyítani a képernyőt teljes képernyőre F11 gombbal, és visszakicsinyíteni ESC gombbal, valamint a frissítéseknek köszönhetően eltűnt a folyamatjelző csík
  • Kibővült a választható “mintavételezési frekvencia” lista, így ezentúl bármilyen headset-tel használható lesz a VCC. Linux felhasználóknak fontos fejlesztés.
  • Mostantól a Rekordoknál és a Felhasználók felületen minden oszlop rendezhető (az “operátor” és “termináció” oszlopokat kivéve).
  • Új funkcióval a “peremkvótázás” lehetőségével bővült a kvótázás: (bővebb információért forduljon az ügyfélszolgálathoz)
  • az eddig használt kvótázási formát “cellakvótázásnak” hívják, és a működése során egy vagy több mező értékeinek kombinációit figyeli a rendszer a beállított limiteknek megfelelően
  • a peremkvótázás egy magasabb szinten is figyeli a rekordokat, így jobban menedzselhető a kvótázás
    • például:
      • cellakvótázás során figyelendő mezők által beállított mátrix:
        • vidék – általános iskola
        • vidék – főiskola
        • Budapest – általános iskola
        • Budapest – főiskola
      • peremkvótázás során figyelendő mezők:
        • férfi
    • ez azt jelenti, hogy a rendszer figyeli, hogy a cellakvótázás során mik lettek kiválasztva, de egy magasabb szintet is figyel, hogy férfi vagy nő a megkérdezett. Tehát nem egy 3X3-as mátrix jön létre a három mezőből, hanem egy 2X2-es cellamátrix és egy külön figyelendő rész
  • A “Mezők” felületen a kvótázhatóvá tétel, most már nem egy jelölőnégyzet, hanem egy legördülő menü alapján állítható be (Nem kvótázott, Cella, Perem)
  • a mezőket tartalmazó listában (középen) is megjelennek a mezők beállításai
  • a “Kvóta” felületen a felület két részre oszlik: A felső sávban jelenik meg a peremkvótázás beállítási felülete, az alsóban a megszokott cellakvótázás rész.

Operátori oldal:

  • A szünetet mostantól egy béka animáció jelzi, melyre rákattintva léphetünk vissza a projektbe (támogatott felbontás alsó határa 1024*768). A szünet neve lekerült az alsó státusz sorba.
  • A hívás statisztika gomb felkerült a felső sávra, Az operátor a megfelelő gombra kattintva megtekintheti a kvótalimitek állását.
  • Bekerült a jobb alsó sarokba egy hangszóró ikon, amelyet használva a csörgés és az ügyfél oldali hang kihangosítható külön hangszóróra. Ilyenkor az operációs rendszer szerinti alapértelmezett hangkártyát használja a rendszer, a headset helyett. (bővebb információért forduljon az ügyfélszolgálathoz)

Egyéb fejlesztések:

  • Az utómunka kezelés megváltozott a rendszerben. Most már az operátor meghatározott, supervisor által globálisan és projektenként állítható módon maradhat utómunkán. A beállításoknak 3 eleme van: (bővebb információért forduljon az ügyfélszolgálathoz)
    • Hard limit: Amennyiben az utómunka ideje eléri a hard limit értékét, az operátor figyelmeztetést kap, hogy lejárt az utómunka ideje és azonnal „Nem elérhető” státuszba kerül. A terminációrögzítést követően a projektválasztó felület fogadja.
    • Soft limit: Az operátor a soft limit lejárta előtt a (visszaszámlálási értéknek megfelelő másodperccel) figyelmeztetést kap, hogy rövidesen lejár az utómunka ideje. Amennyiben a „Folytatom” gombra kattint, a számláló újraindul, vagy ha az utómunka ideje eléri a hard limit értékét, akkor a hard limitnek megfelelő kiléptetés lép érvénybe.
  • A Visszaszámlálás értéke: a soft limit lejárta előtt ennyi másodperccel kap az operátor figyelmeztetést, hogy rövidesen lejár az utómunka ideje.
  • A globális beállítás a Call Center Beállítások Projektre vonatkozó beállítások pont alatt érhető el. Amennyiben nem állít be külön értékeket a projektnél, akkor minden projektre ezt állítja be a rendszer.
  • Az egyedi beállításokat pedig projekt szinten a projekt nevére kattintva a “Limitek” fülön láthatja.

Jó munkát kívánunk!

Virtual Call Center