Hírek, aktualitások

Júniusi fejlesztések II.


Újra eltelt két hét, és fejlesztőink ismét előálltak a legújabb fejlesztésekkel. Tizenhárom új fejlesztés kerül be a programba, de nem kell megijedni mindegyik nagyon hasznos lesz, és reméljük kellően segíti a munkájukat.

  • Quality Management: lényege, hogy a CDR-ek alapján értékeli az operátorok teljesítményét.
  • Mostantól a mezők és értékek tömegesen importálhatók
  • Elnevezhetjük a bejövő hívásokhoz használt telefonszámainkat, és ezt címkeként meg is jeleníthetjük az operátor oldalon
  • A rekordok listájában és az ügyfélkeresés szűrésekor látszódni fog az előmunka
  • Rekordok listájában esemény hozzáadásánál mostantól lehetőség van csak a felhasználót megváltoztatni
  • Nagyon hasznos fejlesztés, hogy innentől kezdve a script jelzi, ha a szövegszerkesztőbe a megengedettnél több szöveget akarnak beilleszteni
  • Lehetőség van egy az egybe másolni a script oldalakat
  • Egyidőben több rekord ablak is megnyitható
  • Beszélgetési idő alapján sorba rendezhetőek a CDR-ek
  • A felhasználói tevékenységek statisztikáiban rendezhetőek az adatok időpont, egyedi azonosító, státuszban eltelt idő szerint, illetve csoportosíthatóak felhasználónév, státusz (ID) alapján
  • Bejövő projekteknél csoportosíthatóak lettek a felvehető események
  • A hívás statisztikában megjelent egy új gomb, melynek segítségével egy kattintással minden adat egyszerre lenyitható
  • Wallbord-nál eltárolja az utolsó szűrési és beállítási elemeket

Jó munkát kíván:
A Virtual Call Center csapata