Hírek, aktualitások

Júliusi fejlesztések


Júliusi hírlevél

 

  • Minőség biztosítási riport átkerült a stasztikák menüpontba, ezéltal csapatra és projekre is lehet szűrni
  • Mostantól lehet exportálni a minőségbiztosítási riportokat
  • Az operátor felületen színkódokkal jelölhetjük az operátori státuszok soft és hard limit beállításait
  • Különálló mappákat lehet létrehozni, melyek segítségével egyszerűen csoportosíthatók a projektek
  • Több menüpontunk (hívásstatisztika, kimenő riport, wallboard) is kiegészült a következő funkciókkal: átlag előmunka, átlag kicsörgési idő, átlag utómunka
  • Ugyanezekbe a most már nem csak összegezve, hanem bontásban is láthatóak, hogy az operátorok mennyi időt töltöttek a különböző szünetkódokban
  • CDR riportba belerült az előmunka, utómunka és a visszahívás ideje is
  • Mostantól leprogramozható (javascript segítségével), hogy a betelt kvótamezők ne jelenjenek meg az operátoroknál, így kiválóan alkalmassá vált isőpontegyeztetésre is a kvótázható script
  • a keresés funkció az operátoroknál azonnal frissül, így az utolsó termináció is látszik
  • az adatbázis / import pont alatt található adatbázis frissítéssel már nem csak terminációt, operátort és visszahívási időt, hanem mezőket és annak értékeit is lehet frissíteni
  • Statisztikák exportálásánál az alapértelmezett nyelvnek megfelelő jelölést használja, így magyar nyelv esetén tizedesvessző, míg angol nyelvnél pont választja el a számokat egymástól
  • a supervisornak lehetősége van módosítani az operátor által adott terminációt, így ezt figyelembe véve, ezzel egyidejűleg módosul a hívás statisztika is
  • Az adabázis / export részen lehetőség van minta nélküli exportot kiválasztani, ami azt jelenti, hogy úgy exportál a rendszer, mintha az adott projekt összes mezője és az összes környezeti mező benne lenne az exportmintában
  • az operátornál megjelenő külső hangszóró ikon a call center / beállítások / általános részen állítható be
  • az operátornak lehetősége van a sima átirányítás mellett feltételesen is átirányítani a hívást külső számra is
  • a projekt / kimenő beállításoknál ha több szerződés van, akkor a telefonszámoknál mindig a kiválasztott szerződésnek megfelelő telefonszámok jelennek meg
  • a projekt / alapbeállításoknál a grafikonok jobb megjelenése érdekében a jobb felső részbe kerültek a projektre vonatkozó beállítások
  • A következő menüpontokba bekerült a „mindent lenyit” gomb (ahány kattintás, annyi szint nyílik le):
    • projekt / bejövő,
    • statisztikák: hívásstatisztika, bejövő statisztika, minőség ellenőrzés statisztika,
    • operátori felületnél: hívásstatisztika
  • A következő helyeken működik a billentyűzetünk Delete gombja is törtlés funkcióként:
    • mappák,
    • bejövő / események,
    • projekt / API,
    • adatbázis / mezők és azok értékei,
    • adatbázis / import,
    • adatbázis / rekordok / események,
    • script oldalon állva az oldal,
    • vezérlőn állva a vezérlő
  • mindenhol alkalmazható a le és a föl gomb a különböző fa struktúrákban
  • minden oszlop egyedi elrendezés és beállítása mentés után megjegyzésre kerül (kivéve a kimenő riportot)