Júliusi fejlesztések
Júliusi hírlevél
- Minőség biztosítási riport átkerült a stasztikák menüpontba, ezéltal csapatra és projekre is lehet szűrni
- Mostantól lehet exportálni a minőségbiztosítási riportokat
- Az operátor felületen színkódokkal jelölhetjük az operátori státuszok soft és hard limit beállításait
- Különálló mappákat lehet létrehozni, melyek segítségével egyszerűen csoportosíthatók a projektek
- Több menüpontunk (hívásstatisztika, kimenő riport, wallboard) is kiegészült a következő funkciókkal: átlag előmunka, átlag kicsörgési idő, átlag utómunka
- Ugyanezekbe a most már nem csak összegezve, hanem bontásban is láthatóak, hogy az operátorok mennyi időt töltöttek a különböző szünetkódokban
- CDR riportba belerült az előmunka, utómunka és a visszahívás ideje is
- Mostantól leprogramozható (javascript segítségével), hogy a betelt kvótamezők ne jelenjenek meg az operátoroknál, így kiválóan alkalmassá vált isőpontegyeztetésre is a kvótázható script
- a keresés funkció az operátoroknál azonnal frissül, így az utolsó termináció is látszik
- az adatbázis / import pont alatt található adatbázis frissítéssel már nem csak terminációt, operátort és visszahívási időt, hanem mezőket és annak értékeit is lehet frissíteni
- Statisztikák exportálásánál az alapértelmezett nyelvnek megfelelő jelölést használja, így magyar nyelv esetén tizedesvessző, míg angol nyelvnél pont választja el a számokat egymástól
- a supervisornak lehetősége van módosítani az operátor által adott terminációt, így ezt figyelembe véve, ezzel egyidejűleg módosul a hívás statisztika is
- Az adabázis / export részen lehetőség van minta nélküli exportot kiválasztani, ami azt jelenti, hogy úgy exportál a rendszer, mintha az adott projekt összes mezője és az összes környezeti mező benne lenne az exportmintában
- az operátornál megjelenő külső hangszóró ikon a call center / beállítások / általános részen állítható be
- az operátornak lehetősége van a sima átirányítás mellett feltételesen is átirányítani a hívást külső számra is
- a projekt / kimenő beállításoknál ha több szerződés van, akkor a telefonszámoknál mindig a kiválasztott szerződésnek megfelelő telefonszámok jelennek meg
- a projekt / alapbeállításoknál a grafikonok jobb megjelenése érdekében a jobb felső részbe kerültek a projektre vonatkozó beállítások
- A következő menüpontokba bekerült a „mindent lenyit” gomb (ahány kattintás, annyi szint nyílik le):
- projekt / bejövő,
- statisztikák: hívásstatisztika, bejövő statisztika, minőség ellenőrzés statisztika,
- operátori felületnél: hívásstatisztika
- A következő helyeken működik a billentyűzetünk Delete gombja is törtlés funkcióként:
- mappák,
- bejövő / események,
- projekt / API,
- adatbázis / mezők és azok értékei,
- adatbázis / import,
- adatbázis / rekordok / események,
- script oldalon állva az oldal,
- vezérlőn állva a vezérlő
- mindenhol alkalmazható a le és a föl gomb a különböző fa struktúrákban
- minden oszlop egyedi elrendezés és beállítása mentés után megjegyzésre kerül (kivéve a kimenő riportot)
