Hírek, aktualitások

IT és telco egy csomagban


Az IT és telco szolgáltatások átfedéseiről, a szolgáltatók piacra lépésről régóta szólnak a hírek. A Virtual Call Center mindig is büszkén állt a trendek élére. A cégnél évek óta folyik nemcsak szoftverfejlesztés, de telco szolgáltatás is igényelhető.

it és telco szolgáltatás vccNéhány évvel ezelőtt az amerikai Gartner óva intette az IT-profilú akvizíciótól a telefonszolgáltatókat. Mára már nemzetközi gyakorlat az integrált szolgáltatás – különösen a cloud technológia térnyerésének köszönhetően. Az iparágak egymásra találását pedig tovább erősítik a jelenlegi piaci trendek is. A szolgáltatóknak tudomásul kellett venniük, hogy ágazatonként eltér a két jellemző működési folyamat és a vállalati kultúra is. Az informatika egy humánerőforrás-alapú üzlet, a távközlésben viszont az infrastruktúra a fontos. Az IT-folyamatok projekt-, a telco megoldások viszont szolgáltatásalapúak. Sőt, a jövedelmezőség megítélése is más.

A Virtual Call Center közel tíz éve élen jár az IT és a telco szolgáltatások együttes értékesítésében – jóval megelőzve ezzel a nemzetközi piacot. Most még inkább erősíteni kívánja telco jelenlétét, köszönhetően Szűcs Attilának, az új carrier manager kollégának.

„Ebben a szakmában az a legnagyobb kihívás, hogy több terület is kapcsolódik hozzá, ezért igen kiterjedt ismeretekkel kell rendelkezni az árazási módszertant, a rendszer működését, a fejlesztési terveket, a jogi környezet és az üzleti partnereket illetően. Tehát ismerni kell a teljes előállítási láncot, és szereplőit és folyamatait, hogy megtalálhassam az optimális kapcsolódási pontokat” – mondta el Attila. „Fontos, hogy folyamatosan alkalmazkodjunk a piaci környezethez, mert a gazdasági tényezők állandóan változnak.”

A Virtual Call Center együttes szolgáltatásáról elmondta, hogy különösen figyelemre méltó, mert ebben a konstrukcióban egyedülálló lehetőséget jelent, hogy hosszútávú partneri kapcsolatokat alakított ki a cég és ennek köszönhetően olyan infrastruktúrával dolgozik, ahol a nagy szolgáltatókkal kötött kivételes szerződések minden minőségi problémát is lefednek, így a nagy szolgáltatók kénytelenek a legjobb minőségben szolgáltatni. Tehát versenyképes áron kínálható a lehető legjobb minőségű szolgáltatás. „Nemcsak közel 100 százalékos rendelkezésre állást tudunk felmutatni, de sok gesztus értékű tevékenységet is végzünk. Például az ügyfélszolgálat tevékenysége egészen egyedülálló azáltal, hogy a panaszkezelés gyakorlatilag azonnal megtörténik” – magyarázta Attila.

Az IT és a telco szolgáltatások összekapcsolása tehát már nem újdonság, de sok szolgáltatónak még van hova fejlődnie. Szerencsére a Virtual Call Centernél ez nem így van.