Hírek, aktualitások

Idén is kiderül kik az ügyfélkiszolgálás legjobbjai


2010-ben is megrendezésre kerül a „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” üzleti verseny, mely a hazai ügyfél-kiszolgálási kultúra fejlesztését tűzte ki fő céljául. Az idei megmérettetés során a személyes ügyfélkiszolgáláson túl a call-centeren keresztül történő ügyfélkezelés is középpontba kerül, és fontos újdonság, hogy az idén először az ügyfelek véleménye is megmutatkozik az értékelések során. Az idei versenyen a várakozások szerint erősen kibővült mezőny indul, külön közszolgáltatói, illetve call-center szegmenssel. A 2009-es évhez képest további újítást jelent, hogy a versenyben részt vevő cégek a tesztidőszak során rendszeresen és személyre szabottan kapnak visszajelzést erősségeikről, illetve fejlesztésre szoruló ügyfél-kiszolgálási metódusaikról.