Hírek, aktualitások

Hogyan éljük túl a hívás-csúcsidőszakokat?


Az élet egy call centerben nem mindig egyszerű. Lehet, hogy temérdek hívást kell kezelni, de lehet, hogy a csenddel kell megbirkózni. Íme, néhány tipp a jó menedzsmenthez.

hívás csúcsidőszakok - VCC BlogKészülj fel és legyen akcióterved A nagyszámú hívásmennyiségre fel lehet készülni. Bejövő call center esetén pontosan tudható, hogy a reggeli, az ebéd környéki és a késő délutáni órák a legzsúfoltabbak. Kimenő hívásokat bonyolító call centerek esetén pedig egy-egy projekthez kapcsolódik a hívások száma. Az operátorokat egyszerűen fel lehet készíteni ezekre az időszakokra. A lényeg, hogy ne érje őket meglepetés és így könnyen be tudják osztani az idejüket. Mérj Az valós idejű statisztikák segítenek a hívás megfelelő elosztásában is. A Virtual Call Center rendszerében például minden egyes adat azonnal nyomon követhető, és a statisztikák bármikor megtekinthetőek, az operátori időmenedzsment így sokkal egyszerűbbé válik. Automatizálj Automatizmus mindig megkönnyíti az operátorok munkáját. Ezért fontos, hogy olyan kezelőfelülettel rendelkezzenek, amely könnyen haszmálható és időt spórol nekik. A VCC kliense nem véletlenül optimalizált a felhasználói igényekre, hogy az operátoroknak ne a rendszer tanulásával kellejen idejüket eltölteniük. A kimenő ügyfélszolgálatokat illetően szintén a hatékony időkihasználást tekintette elsődlegesnek a VCC, amikor kifejlesztette prediktív tárcsázóját, amellyel tervezhetően óránként 40 perc körüli időt töltenek hívásban az operátorok. A csúcsidőszakok tehát nem szabad, hogy káoszt okozzanak egy call centerben. Józan ésszel, előrelátással és egy jó rendszerrel bármekkora mennyiségű hívás könnyen kezelhetővé válik.

2014/15 tanév Call Center Akadémia banner

Magyarország első számú call center fóruma


Adatvédelmi beállítások center

    Szükséges

    A szükséges cookie-k a weboldal használatához elengedhetetlenek, és lehetővé teszik a weboldal alapvető funkcióinak használatát. Ezeket a cookie-kat nem lehet elutasítani, mivel nélkülük a weboldal nem tud megfelelően működni. A szükséges cookie-kat blokkolhatja vagy törölheti a böngésző beállításokban.

    __cfduid,debug,PHPSESSID

    Marketing

    A marketing cookie-k a weboldal látogatóit követik nyomon, hogy a számukra relevánsabb és érdekesebb hirdetéseket tudjanak megjeleníteni.

    __atuvc,__atuvs,_at.cww,_hjIncludedInSample,_hjRecordingEnabled,ads/user-lists/#,at-lojson-cache-#,at-rand,bt2,di2,IDE,lidc,loc,NID,ouid,r/collect,rc::a,rc::b,s,test_cookie,uid,uvc,vc,xtc

    Statisztikák

    A statisztikai cookie-k olyan adatokat gyűjtenek, amelyek segítségével jobban megérthetjük látogatóink böngészési szokásait, és ezáltal javíthatunk a felhasználói élményen. Ezek a cookie-k nem gyűjtenek személyes információkat és semmilyen módon nem tudják beazonosítani a weboldal látogatóit.

    _ceg.s,_ceg.u,_ga,_gat,_gid

    Egyéb

    Az egyéb cookie-k egyik felsorolt kategóriába sem tartoznak. Meghatározásuk még folyamatban van.

    loglevel,socketCluster.authToken,u,webchatClientId,webchatOpen