Hírek, aktualitások

Hangfelismerő rendszerek, hangelemzés


Sci-fi, vagy ügyfélszolgálat? Egy évtizede a beszédfelismerő rendszerekkel csak a fantasztikus-tudományos filmekben találkozhattunk és talán túlzónak is gondoltuk az ötletet.

Azóta eltelt pár év, és a fantázia valóság lett: az utóbbi években már a polgári használatban is elérhetővé vált a hangelemzés, illetve a hangalapú adatbányászat.

Beszéd és érzelem felismerés az ügyfélszolgálatban

Nagyon sok kérdés és kétely merülhet fel egy call center vezetőben a lefolytatott beszélgetések minőségét illetően. Mérések szerint a felvett beszélgetések kevesebb mint 1%-át hallgatják csak vissza, annak ellenére, hogy a beszélgetések legalább 10%-a átlagban nem éri el a kívánt szakmai szintet.

A hangbányászat lehetővé teszi, hogy minden egyes beszélgetés elemzésre, kiértékelésre kerüljön azok időigényes végighallgatása nélkül. Külön kereshetők kulcsszavak, megállapítható hogy milyen az ügyfelek átlagos érzelmi állapota, illetve kiszűrhetők a problémás beszélgetések.

Cél: Hatékonyság és elégedett ügyfél

A Virtual Call Center 3.0-ban is a közeljövőben elérhetővé válik a hangelemzés, vagy hangbányászat. A technológia alkalmazása segít az ügyfelek megtartásában, illetve új ügyfelek akvizíciójában. Ha csak arra gondolunk, hogy a friss beszélgetések alapján egy ilyen rendszer képes kiválogatni azon ügyfeleket, akiket érdemes visszahívni a sikeres értékesítés vagy ügyfélmegtartás érdekében, akkor egyértelművé válik, hogy mekkora versenyelőnyre tehetünk szert.


Adatvédelmi beállítások center

    Szükséges

    A szükséges cookie-k a weboldal használatához elengedhetetlenek, és lehetővé teszik a weboldal alapvető funkcióinak használatát. Ezeket a cookie-kat nem lehet elutasítani, mivel nélkülük a weboldal nem tud megfelelően működni. A szükséges cookie-kat blokkolhatja vagy törölheti a böngésző beállításokban.

    __cfduid,debug,PHPSESSID

    Marketing

    A marketing cookie-k a weboldal látogatóit követik nyomon, hogy a számukra relevánsabb és érdekesebb hirdetéseket tudjanak megjeleníteni.

    __atuvc,__atuvs,_at.cww,_hjIncludedInSample,_hjRecordingEnabled,ads/user-lists/#,at-lojson-cache-#,at-rand,bt2,di2,IDE,lidc,loc,NID,ouid,r/collect,rc::a,rc::b,s,test_cookie,uid,uvc,vc,xtc

    Statisztikák

    A statisztikai cookie-k olyan adatokat gyűjtenek, amelyek segítségével jobban megérthetjük látogatóink böngészési szokásait, és ezáltal javíthatunk a felhasználói élményen. Ezek a cookie-k nem gyűjtenek személyes információkat és semmilyen módon nem tudják beazonosítani a weboldal látogatóit.

    _ceg.s,_ceg.u,_ga,_gat,_gid

    Egyéb

    Az egyéb cookie-k egyik felsorolt kategóriába sem tartoznak. Meghatározásuk még folyamatban van.

    loglevel,socketCluster.authToken,u,webchatClientId,webchatOpen