Hírek, aktualitások

Gamification a Call Center Akadémián konkrét esettanulmány kapcsán – Interjú Gáll Tamással


Folytatódik a Call Center Akadémia előadóit bemutató sorozatunk. Ma Gáll Tamás mesél a gamification módszerrről.

Gáll Tamás Gamification előadásaA Partnering Central Europe ügyvezetője azért tartja fontosnak az Akadémiát és a hasonló szakmai eseményeket, mert itt kerülhetnek felszínre az „új módszerek, technológiák, amelyek inspirációt jelenthetnek a résztvevők számára. Ezek mellett persze az új emberi kapcsolatok kiépülése is igen fontos.” Gáll Tamás szerint az Akadémia lehetőséget biztosít, hogy a résztvevők olyan új ismereteket szerezzenek, amelyből kézzelfogható versenyelőnyt kovácsolhatnak majd a későbbiekben. Ezt legmarkánsabban akkor érzik majd a résztvevők, mikor egy konkrét esettanulmány kapcsán testközelbe kerülhetnek a gamificationnel, vagyis a motiváció új módszertanával. „Az előadásom a motiváció kapcsán az innovációról és a paradigmaváltásról fog szólni. Emellett beszélek majd arról is, hogy a teljesítményorientált szervezetek nem mehetnek el az új módszerek mérlegelése mellett. Fontos, hogy jelen munkafolyamataink is gamifikálhatók, és hogy erre van már hazai megoldás is” – mondta el a szakértő. Ennek megismerését pedig bizonyára minden résztvevő izgatottan várja.

2014/15 tanév Call Center Akadémia banner

Magyarország első számú call center fóruma