Hírek, aktualitások

Fókuszban a call center technológia


A rendelkezésre álló call center technológia nagyban befolyásolja egy call center lehetőségeit, ezért új partner kiválasztása előtt a lehetséges megbízónak érdemes tájékozódni arról, hogy milyen technológiát alkalmaz a vizsgált call center. Egy friss elemzés (12 szempont call center megbízóknak) kiemeli a legfontosabb szempontokat, amelyeket mindenképpen érdemes mérlegelni döntés előtt. Mivel a megbízott call center ügynökei fogják képviselni cégünket, ezért különösen hangsúlyos, hogy meggyőződjünk a betanítási és minőségbiztosítási folyamatokról. Elég képzettek-e az operátorok? Mit tesz a call center annak érdekében, hogy folyamatosan megfelelő minőségben szolgáltasson? Az elemzés szerint olyan szolgáltatót érdemes választani, amely fel van szerelve hatékonyságnövelő, és minőségbiztosítást támogató call center technológiával. Ilyen élenjáró alkalmazások lehetnek az automatizált rendszerek (Prediktív Tárcsázó vagy Automata Híváselosztó Rendszer), a kontroll rendszerek (hangrögzítés, statisztikák, munkanapló), vagy a valósidejű monitoring elérhetősége nemcsak a call center supervisor, hanem közvetlen a megbízó számára is. További kritikus pont lehet a biztonság. Call center partner kiválasztásakor mindenképpen megkérdezendő, hogy milyen biztonsági eljárásokat alkalmaznak, hogyan védik és tárolják az adatokat? Ha kiválasztás során figyelembe vesszük a kulcs tényezőket, akkor nagyobb biztonsággal szűrjük ki az ideális call center partnert cégünk számára.