Hírek, aktualitások

Februári fejlesztések


A supervisori felületen a valós idejű statisztika is szineződik. Így már nem csak az operátori felületen lehet limitek szerint színezni, ezáltal a supervisorok is láthatják, ha valamelyik limit lejárt.

Export minta csapathoz kötése: ez a funkció legfőképpen a külsős call centerekkel dolgozóknak fontos, hiszen limitálni lehet, hogy ki milyen adatot exportálhasson a rendszerből.

Bejövő heti statisztika: már óránkénti adatokból is készíthetünk grafikont.

Munkaidőn kívül gyorsabban lehet letölteni: egy algoritmus figyeli a szervereink terheltségét és ez alapján nő vagy csökken a letöltési sebesség.

További kisebb fejlesztések:

Login felületen figyelje, hogy caps lock be van-e nyomva, és ha igen, akkor már gépelés közben jelezze

Minőségértékelési adatok megjelenése a CDR riportban, illetve QM (minőségértékelési) statisztikában is megnyithatóak rekordok.

Leegyszerűsítettük a hivatkozható megjegyzéseket.

Prediktív sablonoknál megszűnt a “statisztikában vizsgált időszak” és helyette két új paraméter került be: “Átlagos beszélgetési idő” és “Elérési arány” vizsgálati időszaka.