Hírek, aktualitások

Európai felhősödés Budapesten


Idén harmadszorra került megrendezésre a EuroCloud Day Budapesten, amelyen a Virtual Call Center mint támogató vett részt.

EuroCloud Day Budapest 2014

A kiállítással egybekötött konferencia a EuroCloud Magyarország Egyesület szervezésében a közép-európai cloud computing egyik legfontosabb szakmai eseménye. Az Egyesület célja egyébként, hogy Budapestet a felhőalapú szolgáltatások egyik európai fellegvárává tegye. A EuroCloud Day is azért kerül évről-évre megrendezésre, hogy lehetőségeket és támogatást biztosítson a cloud technológia számára.

Az idei konferencia már nemcsak a legújabb felhő alapú technológiák újításait és felhasználási területeit járta körül, de bemutatta annak gazdaságfejlesztési hatásait is. Ennek megfelelően az előadások témája négy fontosabb pont köré szerveződött. Az első a felhőalapú technológiák szerepe hazai KKV szektor fejlesztésében. Ehhez kapcsolódott az állam szerepének meghatározása és Budapest lehetőségeinek felvázolása az európai cloud térképen. Végül pedig az előadók beszéltek a cloud technológiáról, mint a „diszruptív folyamatok motorjáról” a világgazdaságban.

Erdősi Elemér, a VCC key account managere is előadásában a felhőalapú technológiák nemzetköziségének előnyeiről beszélt. A VCC egyik nemzetközi üzlete partnere, a Ferratum ugyanis már tizenkilenc országban – köztük nemcsak az európai leányvállalatoknál, de például Szingapúrban vagy Új-Zélandon is – teszteli, illetve bizonyosokban már használja a VCC technológiát, amellyel megkönnyítik a határon és kontinensen átívelő, vállalati centralizációs folyamatokat. A cloud technológiával foglalkozó cégek képviselői, illetve a technológia iránt nyitott közönség is érdeklődéssel hallgatta a VCC és a Ferratum együttműködésének sikertörténetét.

Az összesen 120-130 résztvevő, illetve a live streamnek köszönhetően a számos online látogató hasznosnak találta az előadásokat. Betekintést nyerhettek, hogy a cloud technológia hogyan kezdi átalakítani a szolgáltatások körét, és mely szolgáltatók vesznek részt az átalakulásban.

2014/15 Call Center Akadémia banner

Magyarország első számú call center fóruma