Hírek, aktualitások

Miért hatékony marketing eszköz a telefon?


Akár utáljuk vagy szeretjük, a telefon hatékony marketing eszköz.

Számos előnye van riválisaival (személyes értékesítés, írásos kommunikáció) szemben. A legfontosabbak:

  • Sokkal személyesebb, mint egy írásos megkeresés vagy levél. Közvetlenül beszélhetünk az érdeklővel, ezért nagyon interaktív.
  • Közvetlen, ezért a problémák azonnal kezelhetők, a kérdések rögtön megválaszolhatók.
  • Pontos, hiszen biztosan tudjuk, hogy az elérni kívánt személlyel beszélünk.
  • Rugalmas, bárhonnan tudunk telefonálni, a legújabb call center technológia a távmunkát is támogatja.
  • Költséghatékony, sokkal olcsóbb, mint értékesítőket kiküldeni és utaztatni.
  • Időtakarékos, sok céget tudunk elérni rövid idő alatt
  • Kontrollálható és mérhető, hívásaink eredménye és sikeressége kiértékelhető, ellenőrizhető és javítható

A telefon, mint marketing eszköz, segíthet cégünknek időt és pénzt spórolni. Használható bejövő hívások fogadására, például telefonos érdeklődők tájékoztatására, vagy megrendelések felvételére. Használható kimenő hívások indítására, például időpont egyeztetésre, telefonon keresztüli értékesítésre, adatbázisszűrésre vagy közvélemény-kutatásra. A telefon nem vizuális kommunikációs eszköz, ezért sok múlik a beszélgetésen, hiszen az emberek többsége a beszélgetésből fogja megismerni vállalatunkat, szolgáltatásunkat.

Következő héten ’Hogyan tervezzünk telemarketing kampányt?’