Hírek, aktualitások

„Emberek a számok mögött” – Interjú Kendefi Attilával


Az idei első sikeres Call Center Akadémia után, novemberben a statisztikák világába látogatunk. A számok szakértőjével, Kendefi Attilával beszélgettünk.

Emberek a számok mögött – Interjú Kendefi AttilávalSzámok nélkül mai világunkban nem lehet eligazodni. A historikus és valós idejű statisztikák elengedhetetlenek bármilyen munkavégzéshez, különösen a call center világban. Azonban egy call center nemcsak számokból áll, ezt szeretné bemutatni a novemberi Call Center Akadémia egyik előadója, Kendefi Attila.

„Az előadásom a számokról szól elsődlegesen, de szeretném megmutatni, hogy a számok mögött emberek és minőségi munka lakozik” – mondta el a szakértő. „Fontos felhívni a figyelmet arra is, hogyan érdemes értelmezni a számokat. Nem mindegy, mi mit jelent és, hogy egy-egy paraméter hogyan befolyásolja a munka minőségét, lendületét.”

Kendefi Attila elmondta, hogy a Call Center Akadémia végre egy olyan kezdeményezés, ahol a résztvevők nemcsak tanulhatnak, de új tapasztalatokat is gyűjthetnek. „A résztvevők kiszabadulhatnak saját szakmai környezetükből. Lehetőségük nyílik a munkakörnyezetből és a mindennapi stresszből kilépve hátradőlni, illetve olyan információkkal gazdagodni, amelyeket aztán könnyen hasznosíthatnak a mindennapokban.”

A szakértő azért is örül különösen a Call Center Akadémia rendezvénysorozatának, mert eddig itthon nem talált a kevés, rendelkezésére álló fórum és lehetőség között olyan rendezvényt, amely ne felületesen kezelte volna a call centerek szakmaiságát. „Közel tíz évvel ezelőtt Németországban találkoztam a Call Center Akadémiához hasonló eseménnyel. Nagyon örülök, hogy végre itthon is van egy releváns tartalommal bíró képzés.”

2014/15 tanév Call Center Akadémia banner

Magyarország első számú call center fóruma