Hírek, aktualitások

DMSZ oktatás


2011. december 8-án megrendezésre kerül a Direkt Marketing Szövetség által a Contact Center szerepe a kommunikációban című oktatás.

Az egész napos rendezvényen számos előadó fog beszélni a témáról, köztük kollégánk, Málhai Péter is, aki a projekt hatékonyság maximalizálásáról fog beszélni. E téma mellett még hallhatunk előadások a DM jogszabályokról, az árképzésről, arról, hogy mikor érdemes outsource contact center szolgáltatót igénybe venni.

Főbb kérdéskörök:

  • Milyen adatbázisból dolgozzunk, milyen címlistákat használjunk?
  • Belső erőforrásból oldjuk meg az ügyfélszolgálatot vagy outsource contact center szolgáltatót vegyünk igénybe?
  • Hogyan maximalizálhatjuk az operátorok hatékonyságát?
  • Hogyan integráljuk ügyfélszolgálatunkat a social media csatornákra?
  • Hogyan működik az árképzés, mit jelent az árspirál?

DMSZ oktatás - A contact center szerepe a kommunikációbanDMSZ oktatás - A contact center szerepe a kommunikációbanDMSZ oktatás - A contact center szerepe a kommunikációban

 

Találkozzunk december 8-án!