Hírek, aktualitások

Decemberi fejlesztések


Supervisori felület fejlesztések

A minőség ellenőrzés statisztikában már lehet az értékelőre és értékelés dátumára is szűrni. Így egyszerűen mérhető és szűrhető, hogy melyik supervisor mikor hány operátort értékelt.

A minőség ellenőrzés statisztikában a megfelelő jogosultsággal rendelkező felhasználónak lehetősége van értékelést törölni. Új jogosultsággal beállítható a funkció. Alapértelmezetten az admin felhasználó törölhet értékelést.

Operátori és call center jutalékok megjelennek a statisztikákban is (hívás statisztika, kimenő riport, wallboard), és jogosultsághoz köthető, hogy látszódjanak-e. Az értékekkel lehet továbbá számolni egyedi oszlopként.
Így valós időben megtekinthető a Call Center teljesítménye. Az ügyfélszolgálat segít a megfelelő beállításokkal.
&nbsp,

Integrációs fejlesztések*

  • API-ból elérhetőek a kvóták, és lehetséges a kvótalimitek módosítása is.
  • API-n keresztül lehetséges a rekordokat és a rekordokhoz tartozó
  • terminációt tömegesen módosítani.
  • Új export környezeti mező: projektID és projekt név.
  • Script JS kódból elérhetőek a mezők és értékeik.

*A frissített dokumentációt az API-ról és a JS kódról az ügyfélszolgálaton lehet igényelni.