Hírek, aktualitások

Call center siker a román fővárosban is


A berlini és hazai call center kiállítások után Bukaresetben is bemutattuk a Virtual Call Center 3.0 call center rendszert, szolgáltatást. A kiállítással egybekötött konferencia a berlini szakmai napokhoz hasonlóan a call center iparág vezető szereplőinek adott otthont a román fővárosban.

A nagy érdeklődésre való tekintettel az előadásokat nem állt módunkban a rendezvény mindkét napján figyelemmel követni, hiszen a Virtual Call Center 3.0 újszerűségével és rugalmas költséghatékony kialakításával igazi meglepetést és érdeklődést váltott ki a román call center üzemeltetők körében.

A bemutatkozást és a jövőbeni gyümölcsöző együttműködést alapjaiban határozta meg a kiállítást szervező román felek segítőkészsége és figyelemreméltó szervezési készsége. A Call Center and Customer Care Expo-nak a Bukaresti Központi Statisztikai Hivatal szolgált helyszínéül a román főváros kormányzati negyedének szívében.