Hírek, aktualitások

Call Center Kalauz Workshop


Márciusban először szerveztük meg Call Center Kalauz kiadványunkkal kapcsolatos workshopunkat.
Az előadásokat úgy állítottuk össze, hogy minden call center szakmában dolgozó új és érdekes információkat halhasson.

VCC Call Center Kalauz Workshop 2012

Kollégánk Málhai Péter hatékonyságnövelő előadásában tippeket és trükköket osztott meg arról, hogyan lehet a mostani eszközök segítségével a&nbsp, leghatékonyabban kihasználni operátoraink idejét.

VCC Call Center Kalauz Workshop 2012 - Málhai Péter előadása

Az Invitel képviselőjeként pedig, Szabó Tímea tartott előadást a minőség optimalizálásáról, az operátorok értékeléséről, illetve a megfelelő visszajelzésekről.

VCC Call Center Kalauz Workshop 2012 - Szabó Tímea előadása

A 2 nap alatt 4 workshopon vehettek részt az érdeklődők. A visszajelzések alapján pedig egyértelműen sikeresnek mondhatjuk a rendezvényt, ezért úgy tervezzük, hogy hamarosan újabb workshopot szervezünk, ahol kicsit más témában, de ismét megpróbáljuk hasznos információkkal bővíteni a szakmabeliek tudását.

VCC Call Center Kalauz Workshop 2012 - résztvevők