Hírek, aktualitások

Call Center Akadémia újra


Az idei évben az első Call Center Akadémia újra megnyitotta kapuját a héten, a VCC támogatásával. Az ágazat kulcsfontosságú kérdéseit taglaló szakmai fórum jelentőségét fémjelzi, hogy a regisztrált szakértői publikum 99%-a ellátogatott a rendezvényre. Katona Erzsébet, az Alitera Ügyfélkapcsolati Kft. ügyvezetője három fázisból álló előadása, olyan sales praktikákat elemzett, mint hideghívás, script felépítés és a megfelelő panaszkezelés. A Virtual Call Center színeiben pedig Erdősi Elemér, Kiemelt Ügyfélkapcsolati menedzser beszélt az IVR hatékonyságának fokozásáról.

[vcc-album id=10529]

A kellemes hangulatú és légkörű rendezvénysorozat hamarosan folytatódik! Az akadémia szeretettel várja minden meglévő és új jelentkezőjét!

További részletek: www.call-center-akademia.hu