Hírek, aktualitások

Augusztusi fejlesztések


Augusztusi fejlesztések

Jogosultság rendszer kiadása

Bevezetésre került a jogosultság rendszer, ahol pontosan be lehet állítani, hogy melyik felhasználónak melyik felülethez legyen joga megnézni/szerkeszteni. Így lehetőség nyílik arra is, hogy különböző feladatkörökhöz (minőségbiztosítás, mentorálás, megbízó cég) csoportokat hozzunk létre, és korlátozzuk ezen csoportok működését a rendszeren belül, ezzel növelve a biztonságot.

VCC fejlesztés - jogosultságok
Jogosultságok

Mezők, terminációk, szünetkódok, külső mellékek kezelésének változása

  • A megváltozott igények alapján módosítottuk a mezők hozzáadását és módosítását, úgy hogy lényegesen egyszerűbb legyen értékeket hozzáadni egy-egy mezőhöz. A fejlesztésnek köszönhetően a folyamat ideje akár a harmadára csökkenhet.
  • Az indexelt mezők száma 25-ben limitálásra került.
  • Valamint a mezőkhöz hasonló hozzáadási egyszerűsítés a terminációknál, szünetkódoknál és a külső mellékeknél

VCC fejlesztés - mezőkhöz hasonló hozzáadás
Mezők

Új Bejövő riport

Amennyiben egy projecthez több telefonszámot is rendelünk nagy segítségünkre lehet, hogy mostantól tudunk telefonszám szerinti dimenziót is használni.

Projektek menedzselés egyszerűsítése

Műveletek pont alá kerültek a menedzselési funkciók, és kiegészültek új lehetőségekkel

Project kibontás egy kattintással

Projekt nevét kijelölve megjelenik egy ikon, amivel könnyen kibontható a kijelölt project.

Mappa, és script oldal törlésének módosítása

Az elemet kijelölve megjelenik a név mellett egy törlés ikon, amire kattintva törölhető az elem

Új környezeti mezők az exportnál

  • utolsó hívás hossza – Az utolsó beállított terminációhoz tartozó hívásidőt tartalmazza
  • összes ügyféllel folytatott beszélgetés hossza – Fontos a különböző statisztikákhoz hogy mennyit foglalkoztunk egy-egy ügyféllel.&nbsp, Ezzel a fejlesztéssel már lehet az összes beszélgetési időt hozzákötni a rekordhoz.

Export fejléc választási opció

Adatbázis / Export: fejléc egyedi azonosító vagy címke kerüljön bele a exportált fájlba.

Rekordok / Események: hangállomány meghallgatás

Mostantól lehetőség nyílik arra, hogy már a konkrét rekord eseményeinél is meghallgathassuk az adott terminációhoz tartozó beszélgetést, ezzel csökkentve a supervisori munkát.

CDR riportba bekerült az összes foglalkozott idő

Az adott híváshoz már nemcsak a hívással kapcsolatos idők, de az elő és utómunka idők is rendelkezésünkre állnak. Így pontosabb képet kapunk arról, hogy mennyi időt foglalkozott az adott rekorddal az operátor.

Script szövegszerkesztő vezérlőbe bekerült egy hivatkozás beszúrása gomb

Ezzel a fejlesztéssel azok munkáját könnyítjük, akik sűrűn használják a hivatkozás funkciót, sok mezővel. Az esetleges szintaktikai hibákat is el lehet kerülni, így gyorsul a script létrehozás.

Operátori felület

Operátor felületen a Várakozó ügyfelek száma ablak csak akkor jelenik meg, ha van várakozó ügyfél
Operátornál a script fülön megjelenítésre kerül az operátornál megjelenő felirat

Statisztikák optimalizálása

az időszűrő optimalizálva lett (egységesen működik mindenhol, és jobban igazodik a mindennapi igényekhez.

Felület, működés optimalizálás

  • A chat ablak meg van nyitva és előtérben van, akkor új üzenetnél a jobb alsó sarokban nem villog a kliens Külön felnyíló ablakoknál, ha már meg vannak nyitva, akkor újbóli megnyitás esetén előtérbe kerülnek, nem töltődnek be újra.
  • Vezérlő tulajdonságok fül átalakítása, egységesítése
  • Projekt alapbeállítások megjelenítés optimalizálás
  • Projekt / limitek fül magyarázó szövegek beillesztése
  • Archiválás és egyenleg figyelmeztetések átalakítása (háttérben folytatódik a bejelentkezés)

Web callback api dokumentáció elkészült

Amennyiben weboldalát szeretné összekötni a VCC-vel, akkor ahhoz pontos részletes dokumentációt tudunk biztosítani. Például, ha a web oldalon valaki információt kér, akkor az ügyfél a nevét és telefonszámát megadva bekerül a VCC egyik projectjébe, ahonnan az operátor fel tudja hívni.
&nbsp,